RSForm pro mobiele weergave geen searchbox bij dropdown veld - hoe wel?

  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
08 okt 2018 13:09 #17848 door
Ik heb in een RSForm Pro formulier (Protostar template) een dropdown menu waarin (afhankelijk van de ingelogde gebruiker) één of meer panden worden getoond. Dit kan er één zijn, maar ook >100. In de weergave op een pc of laptopscherm verschijnt er een searchbox als er meer dan 10 panden worden getoond; met de searchbox kan dan snel gezocht worden. Dit stel je in door in RSForms onder scripts het volgende script toe te voegen: JHtml::_('formbehavior.chosen', 'select');

Echter, dit script werkt niet in de mobiele weergave. Ik krijg op mijn telefoon (Android) geen searchbox te zien. Hoe krijg ik dat alsnog voor elkaar?
Onderwerp is gesloten.
  • Patrick
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla Enthousiasteling
Meer
16 okt 2018 05:03 #17867 door Patrick
Dit werkt inderdaad niet op een mobiele telefoon, zie link


link
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
16 okt 2018 10:19 #17871 door
Ha Patrick, dank voor de link. Die had ik nog niet gevonden. Ik kan er echter geen wijs uit wat er in de Github discussie wordt aangegeven. Is er nu wel of geen oplossing voor dit probleem?

groet,

Job
Onderwerp is gesloten.
  • Youll
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
16 okt 2018 15:50 #17876 door Youll
Ik kan er ook geen wijs uit en het gaat volgens mij ook over iets heel anders. Maar ik vermoed dat het probleem in RSForms zit. Wat jij wilt werkt namelijk wel standaard op mobiele apparaten in de backend van Joomla, bijvoorbeeld bij het kiezen van moduleposities.
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena