Hoe pas je een Zoo-formulier aan?

  • Robert
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Robert is Joomla!-ontwikkelaar bij Yolknet, een bedrijf dat klanten ontzorgt met een breed aanbod aa
Meer
19 jul 2018 15:52 #17379 door Robert
Hoe pas je een Zoo-formulier aan? werd gestart door Robert
YooTheme Zoo is een veelzijdige extensie. Je kunt er zelfs formulieren mee maken, zodat blijkt op een website. Maar waar kun je die formulieren aanpassen? In de documentatie bij Yootheme staat het niet beschreven en ook een zoektocht op internet levert weinig resultaat. Is er een Zoo-kenner die me kan vertellen hoe je een Zoo-formulier kunt maken en aanpassen?

Yolknet - all for web
Onderwerp is gesloten.
  • Bezoeker
  • Bezoeker
17 aug 2018 13:20 #17516 door
Beantwoord door in topic Hoe pas je een Zoo-formulier aan?
Neem na vakantie contant met met op 3 september ben ik er weer.
Onderwerp is gesloten.
  • Robert
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Robert is Joomla!-ontwikkelaar bij Yolknet, een bedrijf dat klanten ontzorgt met een breed aanbod aa
Meer
17 aug 2018 13:51 #17517 door Robert
Beantwoord door Robert in topic Hoe pas je een Zoo-formulier aan?
Bedankt voor je reactie renem. Mijn vraag is inmiddels opgelost.
  • Klik in Zoo aan de rechterkant op het tandwiel.
  • Kies de app waar het formulier bij hoort (Business Directory in mijn geval).
  • Nu kom je in een scherm met veel links. Als je met de muis over een item in de linkerkolom beweegt verschijnt er een extra optie: Edit Elements.
Fijne vakantie.

Yolknet - all for web
Onderwerp is gesloten.
  • Bezoeker
  • Bezoeker
22 aug 2018 07:47 #17544 door
Beantwoord door in topic Hoe pas je een Zoo-formulier aan?
Ja ze hebben het goed verstopt. Zoo is een pracht app, maar staat veel te lang stil helaas. Zeker de filter mogelijkheden zijn te beperkt voor een goede catalogus bijvoorbeeld jammer. Je moet dan naar 3 party oplossingen uitwijken echt jammer.
Onderwerp is gesloten.
  • Robert
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Robert is Joomla!-ontwikkelaar bij Yolknet, een bedrijf dat klanten ontzorgt met een breed aanbod aa
Meer
22 aug 2018 09:27 #17545 door Robert
Beantwoord door Robert in topic Hoe pas je een Zoo-formulier aan?
En Zoo is deels ook achterhaalt omdat je met de custom fields de meeste dingen kunt oplossen. Geen extra extensies nodig dus, maar gewoon Joomla zelf.

Yolknet - all for web
Onderwerp is gesloten.
  • Bezoeker
  • Bezoeker
22 aug 2018 10:21 #17550 door
Beantwoord door in topic Hoe pas je een Zoo-formulier aan?
Te kort door de bocht, het submitten met rechten en alle extra opmaak maakt ZOO toch wel erg mooi. Nog veel beter is SEBLOD maar ook wel wat pittiger te doorgronden.
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena