Beveiligde bestanden op frontend

  • sas
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • I am
Meer
15 apr 2018 15:22 #16810 door sas
Beveiligde bestanden op frontend werd gestart door sas
Een klant van mij heeft een klantenbestand van ca. 30 klanten > En voor iedere klant heeft hij persoonlijke documentatie (excel bijvoorbeeld), wat uiteraard niet bestemd is voor anderen (beveiligd). Deze documentatie wordt af en toe ververst. Als hij weer nieuwe documentatie heeft, wil hij middels een mail zijn klanten ervan op de hoogte stellen, zodat zijn klanten bestanden van zijn website kan downloaden.

Hij wil op een gemakkelijke wijze deze bestanden op zijn websitepagina plaatsen en op een gemakkelijke wijze de klant hiervan op de hoogte te stellen (met een persoonlijke download link via mail of zo) . Ook wil hij dat zijn klanten met niet al te veel poespas het bestand kan downloaden.

Heeft iemand ervaring met een dergelijke extensie? Ik ben benieuwd!
Onderwerp is gesloten.
  • Patrick
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla Enthousiasteling
Meer
15 apr 2018 16:45 #16812 door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic Beveiligde bestanden op frontend
Met eeen extensie als RS Forms Pro zou je zoiets zeker kunnen maken, echter is het geen kant en klaar oplossing.
Onderwerp is gesloten.
  • sas
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • I am
Meer
15 apr 2018 17:40 #16813 door sas
Beantwoord door sas in topic Beveiligde bestanden op frontend
Hai Patrick, bedankt voor je reactie. Aardig van je dat je meedenkt!
Bedoel je niet RSFiles? Met RSForm maak je toch contactformulieren e.d.
Onderwerp is gesloten.
  • Patrick
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla Enthousiasteling
Meer
15 apr 2018 17:46 #16814 door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic Beveiligde bestanden op frontend
Nee, ik doel op RS Forms, waar je ook bestanden in een contact formulier kunt zetten. Inlog en dan kan men bij de file, tenminste, als ik je goed begrijp. In de backend van rs forms kun je doormiddel van submission een "klanten bestand" beheren en deze mensen mailen. RS file heb je daar zeker niet voor nodig. De mogelijkheden binnen RS forms zijn groot, maar je moet er zeker wel even voor gaan zitten. Maar misschien kan het ook met RSfiles, zou kunnen.
Onderwerp is gesloten.
  • Youll
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
15 apr 2018 17:56 #16815 door Youll
Onderwerp is gesloten.
  • sas
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • I am
Meer
17 apr 2018 13:41 #16819 door sas
Beantwoord door sas in topic Beveiligde bestanden op frontend
Patrick, RSForm ga ik eens nader bekijken. Interessant. Echt geen seconde aan gedacht.
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena