Extensie voor vraag en aanbod

  • Wim
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Webwerk doe ik nu alleen nog maar voor vrienden.
Meer
20 mrt 2018 22:32 #16639 door Wim
Extensie voor vraag en aanbod werd gestart door Wim
Wat is een handige extensie voor de presentatie van vraag en aanbod van klusjes? Mag heel kaal zijn, is bedoeld voor binnen een wijk. Bij voorkeur is zoeken (of alleen kijken) mogelijk zonder in te loggen.
Een community lijkt me al gauw te zwaar voor de functie die ik zoek, en een echte market place ook. Een forum hoeft ook niet, dat wordt te uitgebreid.

Het is wel de bedoeling dat iemand vrij simpel een aanbod of een vraag kan plaatsen.
Er is een ruim aanbod van extensies die er wel wat op lijken, maar veel betaald. Allemaal effe proberen wordt nogal kostbaar. Heeft iemand een goeie tip?
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Weet soms dingen
Meer
21 mrt 2018 05:43 #16640 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Extensie voor vraag en aanbod
Dit forum staat ingesteld op Vraag en Antwoord, dus in die richting kan je gaan zoeken. Kunena is een ander populair en gratis forum.

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
  • Wim
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Webwerk doe ik nu alleen nog maar voor vrienden.
Meer
21 mrt 2018 12:43 #16651 door Wim
Beantwoord door Wim in topic Extensie voor vraag en aanbod
Dag Hans,
Nee, dat is het niet.
Ik zocht en dacht eens wat verder, en keek toen wat zoeken op 'job board' me zou opleveren.
Wel, dan kom je uit bij JS Jobs.
De gratis basisversie ga ik nu proberen. Met wat extra features wordt-ie wel wat prijzig, maar ja dan heb je ook wat.
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena