Bezoeker doorsturen naar homepage

  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
10 mrt 2018 14:16 #16581 door
Ik heb in een testomgeving een testaccount draaien van PayPro, een payment-service-provider. Zodra een transactie is afgerond wordt de bezoeker doorgestuurd naar een pagina "Transactie geslaagd". Ik wil nu dat die bezoeker na het lezen van die pagina automatisch door gaat naar de homepage van de site. Bestaat er een 'regel' in Joomla! die dat regelt of moet ik dat zelf configureren? :o
Onderwerp is gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
10 mrt 2018 14:51 #16582 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Bezoeker doorsturen naar homepage
Hallo,

ik ben niet bekend me Paypro.

Maar wanneer je in de bron van de "Transactie Geslaagd" pagina kan komen dan is dit misschien de oplossing.

We horen het wel.

Succes ermee.

Groeten Ron :)
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Weet soms dingen
Meer
10 mrt 2018 15:33 #16583 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Bezoeker doorsturen naar homepage
Omdat deze vraag niet over een gebruikersgroep gaat maar over een extensie heb ik deze even verplaatst. :)

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
10 mrt 2018 18:32 #16584 door
Beantwoord door in topic Bezoeker doorsturen naar homepage

Hallo,

ik ben niet bekend me Paypro.

Maar wanneer je in de bron van de "Transactie Geslaagd" pagina kan komen dan is dit misschien de oplossing.

We horen het wel.

Succes ermee.

Groeten Ron :)


Nee, die site brengt me niet verder. De oplossingen die daar worden aangedragen werken niet in een CMS omgeving (ik zou tenminste niet weten waar ik html-code of javascript zou moeten invoegen bij de betreffende pagina).

PayPro vraagt om de opgave van een pagina na een geslaagde transactie. Die pagina maak je zelf en die heb ik ook gemaakt. Na een betaling ga je er ook keurig heen maar dan stopt het. De bezoeker moet dan zelf op zoek gaan terwijl ik hem/haar liever (automatisch) doorstuur naar een pagina elders op de website.
Onderwerp is gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
10 mrt 2018 21:14 #16585 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Bezoeker doorsturen naar homepage

Die pagina maak je zelf en die heb ik ook gemaakt. Na een betaling ga je er ook keurig heen maar dan stopt het. De bezoeker moet dan zelf op zoek gaan terwijl ik hem/haar liever (automatisch) doorstuur naar een pagina elders op de website.


Die pagina is een Joomla artikel begrijp ik dat goed?

Groeten Ron
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
11 mrt 2018 10:51 #16586 door
Beantwoord door in topic Bezoeker doorsturen naar homepage
@Rondeb#
Correct. :)
Onderwerp is gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
11 mrt 2018 11:21 #16587 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Bezoeker doorsturen naar homepage
Middag,

download de extensie Sourcer van Regularlabs en installeer deze.
Als je nu naar desbetreffend artikel gaat in je backend heb je onderaan een extra button erbij gekregen genaamd Insert Kode.
Begin onderaan in je artikel op een nieuwe regel en klik op de button Insert kode.
Dan opent zich er een venster en daarin plaatse je onderstaande code en dan natuurlijk de url veranderen naar de jouwe.
Code:
{source} <html> <meta http-equiv="refresh" content="3;url=http://www.google.nl/" /> </html> {/source}
Geheel opslaan en cache opschonen van site en browser.

En klaar is Piet ;)

Succes ermee.

Groeten Ron
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
11 mrt 2018 13:05 #16590 door
Beantwoord door in topic Bezoeker doorsturen naar homepage

Middag,

download de extensie Sourcer van Regularlabs en installeer deze.
Als je nu naar desbetreffend artikel gaat in je backend heb je onderaan een extra button erbij gekregen genaamd Insert Kode.
Begin onderaan in je artikel op een nieuwe regel en klik op de button Insert kode.
Dan opent zich er een venster en daarin plaatse je onderstaande code en dan natuurlijk de url veranderen naar de jouwe.

Code:
{source} <html> <meta http-equiv="refresh" content="3;url=http://www.google.nl/" /> </html> {/source}
Geheel opslaan en cache opschonen van site en browser.

En klaar is Piet ;)

Succes ermee.

Groeten Ron


Wederom hartelijk dank voor de tip! Heb e.e.a. geïnstalleerd en het werkt goed. Ben alleen nog even aan het stoeien met CSS. :p
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena