Bezoeker doorsturen naar homepage
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
- Rondeb
- Gebruiker
- Joomla
ik ben niet bekend me Paypro.
Maar wanneer je in de bron van de "Transactie Geslaagd" pagina kan komen dan is dit misschien de oplossing.
We horen het wel.
Succes ermee.
Groeten Ron
- Hans van der Meer
- Admin
- Weet soms dingen
- Ontvangen bedankjes 2
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
Hallo,
ik ben niet bekend me Paypro.
Maar wanneer je in de bron van de "Transactie Geslaagd" pagina kan komen dan is dit misschien de oplossing.
We horen het wel.
Succes ermee.
Groeten Ron
Nee, die site brengt me niet verder. De oplossingen die daar worden aangedragen werken niet in een CMS omgeving (ik zou tenminste niet weten waar ik html-code of javascript zou moeten invoegen bij de betreffende pagina).
PayPro vraagt om de opgave van een pagina na een geslaagde transactie. Die pagina maak je zelf en die heb ik ook gemaakt. Na een betaling ga je er ook keurig heen maar dan stopt het. De bezoeker moet dan zelf op zoek gaan terwijl ik hem/haar liever (automatisch) doorstuur naar een pagina elders op de website.
Die pagina maak je zelf en die heb ik ook gemaakt. Na een betaling ga je er ook keurig heen maar dan stopt het. De bezoeker moet dan zelf op zoek gaan terwijl ik hem/haar liever (automatisch) doorstuur naar een pagina elders op de website.
Die pagina is een Joomla artikel begrijp ik dat goed?
Groeten Ron
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
Correct.
download de extensie Sourcer van Regularlabs en installeer deze.
Als je nu naar desbetreffend artikel gaat in je backend heb je onderaan een extra button erbij gekregen genaamd Insert Kode.
Begin onderaan in je artikel op een nieuwe regel en klik op de button Insert kode.
Dan opent zich er een venster en daarin plaatse je onderstaande code en dan natuurlijk de url veranderen naar de jouwe.
En klaar is Piet
Succes ermee.
Groeten Ron
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
Middag,
download de extensie Sourcer van Regularlabs en installeer deze.
Als je nu naar desbetreffend artikel gaat in je backend heb je onderaan een extra button erbij gekregen genaamd Insert Kode.
Begin onderaan in je artikel op een nieuwe regel en klik op de button Insert kode.
Dan opent zich er een venster en daarin plaatse je onderstaande code en dan natuurlijk de url veranderen naar de jouwe.Geheel opslaan en cache opschonen van site en browser.Code:{source} <html> <meta http-equiv="refresh" content="3;url=http://www.google.nl/" /> </html> {/source}
En klaar is Piet
Succes ermee.
Groeten Ron
Wederom hartelijk dank voor de tip! Heb e.e.a. geïnstalleerd en het werkt goed. Ben alleen nog even aan het stoeien met CSS. :p