Video toevoegen in nieuwsbrief met jnews

  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
01 feb 2018 16:14 #16222 door
Goedemiddag allemaal,

Is het ook mogelijk om een video toe te voegen in je nieuwsbrief met de extensie Jnews? Wanneer ik een nieuwsbrief bewerk en bijvoorbeeld een youtube filmpje toevoeg in de html code laat Jnews wel de video zien, maar zodra ik de nieuwsbrief verstuur krijg ik de video niet meer te zien in de nieuwsbrief. Waar kan dit aan liggen?

Met vriendelijke groet,
Louise de Graaf
Onderwerp is gesloten.
  • Patrick
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla Enthousiasteling
Meer
02 feb 2018 12:31 #16231 door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic Video toevoegen in nieuwsbrief met jnews
Waar staan de filmpjes? Op youtube? Vaak deel ik de link om dit soort dingen te vermijden.
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
02 feb 2018 14:09 #16233 door
Beantwoord door in topic Video toevoegen in nieuwsbrief met jnews
Beste Patrick,

Ja de filmpjes staan op vimeo of op youtube. Wat bedoel je precies met de link delen?
Onderwerp is gesloten.
  • Patrick
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla Enthousiasteling
Meer
02 feb 2018 17:59 #16236 door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic Video toevoegen in nieuwsbrief met jnews
Klik hier voor film en dan doorverwijzen naar youtube of vimeo. Weet niet welke filmpje je deelt? Veel filmpjes hebben een soort beveiliging dat delen niet mogelijk maakt.
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
05 feb 2018 08:44 #16254 door
Beantwoord door in topic Video toevoegen in nieuwsbrief met jnews
Ja precies, zo doe ik het nu ook maar ik vroeg me dus af of je hem ook in de nieuwsbrief kan afspelen in een iframe. Dit lukt mij wel als ik in de nieuwsbrief zit maar zodra ik hem naar mijn mail verstuur verdwijnt het filmpje uit de nieuwsbrief. Zou er dan ook een beveiliging op zitten?
Onderwerp is gesloten.
  • Patrick
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla Enthousiasteling
Meer
05 feb 2018 18:53 #16258 door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic Video toevoegen in nieuwsbrief met jnews
Nee dat gaat niet, want dan zou je het filmpje moeten embeded en dat betekent dat je dus te grote bestanden krijgt om te mailen. Er is een mogelijkheid om een afbeelding met een play-knop te maken en de afbeelding dan te linken aan een filmpje die bij vimeo of youtube staat. Het gebruik van een iframe met complete video is volgens wat ik weet niet mogelijk.
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
06 feb 2018 08:10 #16262 door
Beantwoord door in topic Video toevoegen in nieuwsbrief met jnews
Ja inderdaad. Op die manier doe ik het nu ook met een foto en een button erin plaatsen. Bedankt voor uw hulp!
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Weet soms dingen
Meer
06 feb 2018 09:05 #16265 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Video toevoegen in nieuwsbrief met jnews
Top, opgelost?

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena