Gezocht: een membership mogelijkheid die abonnee een x aantal artikelen laat plaatsen per periode.

  • Rachel Walraven
  • Onderwerp Auteur
  • Admin
  • Admin
  • Sinds 1996 ben ik bezig met Webdesign en in 2006 mee gegaan met Joomla!. Inmiddels heb ik sinds mei
Meer
22 nov 2017 12:52 #15609 door Rachel Walraven
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een extensie waarin je abonnementen kan verkopen waarbij de abonnee per periode een x aantal opleidingen (artikelen?) mag plaatsen. Als het aantal uit zijn abonnement op is kan hij geen opleidingen meer toevoegen.
Voorbeeld: Met abonnement A mag ik gedurende een jaar 5 opleidingen plaatsen.
De meeste membership extensies die ik heb gevonden werken alleen op basis van toegang tot content voor een bepaalde periode...

Alvast bedankt voor het mee denken.

Rachel Walraven
walravenwebwerk.nl
Onderwerp is gesloten.
  • Patrick
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla Enthousiasteling
Meer
26 nov 2017 10:11 #15640 door Patrick
Hoi Rachel,

Misschien een verschrikkelijke omweg, maar heb je aan RSforms pro gedacht. Daar kun je het aantal submissions instellen die een user mag maken. Moet je wel alle submission info weer omzetten in artikelen. Dacht er gelijk aan toen ik jouw vraag las, maar had eigenlijk zoiets van, dat zal vast makkelijker kunnen.
RSjoomla schrijft het volgende:
Adding a counter for submissions

In this article we will describe how to create a submission counter and displaying it in the "Thank you page". Also we will show you how to limit the number of submissions based on different criteria: total number of submissions, username and IP address.

link

ps. Anja (de Crom) is Miss RSforms, misschien dat die je kan vertellen of het echt te doen is of niet
Onderwerp is gesloten.
  • Rachel Walraven
  • Onderwerp Auteur
  • Admin
  • Admin
  • Sinds 1996 ben ik bezig met Webdesign en in 2006 mee gegaan met Joomla!. Inmiddels heb ik sinds mei
Meer
08 dec 2017 08:06 #15739 door Rachel Walraven
Ha Patrick,

Dat zou een oplossing kunnen zijn in combinatie met een abonnement die abonnees en de juiste gebruikersgroep zet!
Hartelijk dank!!

Rachel Walraven
walravenwebwerk.nl
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena