Gezocht: PDF downloaden na gegevens geven *

  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
13 nov 2017 21:21 #15566 door
Hallo allemaal,

Ik ben al een tijdje zoekende naar een goede extentie of oplossing, die er voor zorgt dat bezoekers op de website een pdf file kunnen downloaden, maar eerst hun gegevens moeten geven (naam + email + bedrijfsgegevens etc).

Hebben jullie hier ervaring mee?

Groetjes Martijn
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Weet soms dingen
Meer
14 nov 2017 05:37 #15567 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Gezocht: PDF downloaden na gegevens geven *
Hoi Martijn, ik heb je topictitel verduidelijk want "Tip/Suggestie" zegt namelijk niks.

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
  • Patrick
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla Enthousiasteling
Meer
14 nov 2017 06:13 #15568 door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic Gezocht: PDF downloaden na gegevens geven *
Je kan via rsforms Pro een formulier maken en op de tweede pagina de pdf zetten. Zorg ervoor dat men alleen op pagina 2 terechtkomt als pagina 1 volledig en correct is ingevuld. Kijk daarbij ook even naar de show/hidden functie om items wel of niet te tonen na een actie.

Succes.

Als je alleen registratie naam/email zou willen hebben kun je de core daarvoor gebruiken, inlog en daarna een pagina waarop alleen geregistreerde gebruikers terecht komen. Als je extra info wil zoals bedrijfsgegevens, kvk etc.. dan kan RSforms Pro uitkomst bieden.
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
14 nov 2017 08:03 #15569 door
Thanks Hans en Patrick ! Ik ga op onderzoek :-).

Martijn
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena