Simpel stockbeheer extensie

  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
07 okt 2017 16:37 #15196 door
Simpel stockbeheer extensie werd gestart door
Hallo allemaal!

Ik zou graag voor me zelf het op mijn werk het gemakkelijker maken en het stockbeheer digitaliseren via Joomla. Ik ben verantwoordelijke voor de stock in een klein bedrijf. Nu gebeurd dit vaak via excel, of zelf gewoon op een handgeschreven papiertje, ...
Zo zou ik graag voor elke medewerker een account willen aanmaken waar zij hun persoonlijke stock kunnen op bekijken met materialen die zij bezitten en waar ze eventueel nieuw materiaal kunnen aanvragen indien ze merken dat ze te kort gaan komen. Met die materialen bedoel ik zaken wat het bedrijf aanbiedt en zij nodig hebben om hun job te kunnen uitoefenen. En als het kan mag daar zelf nog een fototje bij. Een systeem dat gebruiksvriendelijk, gemakkelijk en simpel is voor hun als medewerker. Tevens moeten ze ook per dag het verbruik van materialen daar terug kunnen invoeren.

Ikzelf kan van alle medewerkers dit opvragen en zo de gevraagde materialen die zij te kort komen leveren, die ze aangevraagd hebben of verbruikt hebben door in te voeren in het systeem. Ook moet ik algemene totalen kunnen bekijken. Wat ik moet leveren bij de medewerkers moet Ik in dat systeem kunnen opvolgen want misschien heb ik dit nog op stock bij mijn algemene beheer of moet dit besteld worden. Ook moeten ze de mogelijkheid hebben om iets te kunnen afmelden als beschadigd en moet dit ook uiteraard in - komen op hun persoonlijke lijst, maar moet ik hier automatisch op de hoogte van gesteld worden. Zij moeten hier dan een melding van krijgen met een simpele boodschap van wordt geleverd met de producten die geleverd worden of wat eventueel op bestelling is en waar ze dus even moeten opwachten. Dit is dan iets dat momenteel niet in voorraad is. 4 keer op een jaar zou ik dan een stocktelling willen doen waar ik dan de algemene totalen van alle medewerkers kan oproepen en dat zij dan kunnen controlleren of de aantallen wel kloppen van materialen die zij hebben en overeenkomen met wat online op hun persoonlijk account staat.

Uiteraard moet dit niet met een kassasysteem zijn ofzo. Het is voor interngebruik op een bedrijf. Bestaat er zo iets? Of hoe begin ik hier het best aan? Enige hulp zou welkom zijn. alvast bedankt. Hopelijk lukt mijn projectje met het gebruik te maken van Joomla.

Ik heb een voorbeeld van webpagina hoe ik het wil, maar is van een ander bedrijf en mag ik zo maar niet online plaatsen. Ik kan wel via pm antwoorden en screens doorsturen van hoe ik het eigenlijk zou willen.
Onderwerp is gesloten.
  • Patrick
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla Enthousiasteling
Meer
08 okt 2017 07:00 #15201 door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic Simpel stockbeheer extensie
Ik zou eens naar RSforms Pro kijken. Ik heb daarmee een soort (wetransfer) achtige oplossing meegemaakt. Je kunt submissions(toevoegingen) per inlogger tonen, zodat ieder zijn eigen voorraadoverzicht heeft. Je mag de link in een pm sturen, zodat ik even kijk wat je precies wil hebben.
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
09 okt 2017 20:30 #15226 door
Beantwoord door in topic Simpel stockbeheer extensie
Hey!

Ik heb je PM gestuurd. Volgens mij is RSform niet het juiste. Hier heb ik al formulieren mee gemaakt, maar misschien kan deze meer dan dat ik denk :-)

Vaak als ik zoek op internet kom ik bij zaken waar je goederen mee kunt verkopen, maar dat zoek ik nu helemaal niet :-)

Alvast bedankt. Ik wacht op je reactie. Misschien nog iemand tips?
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena