Regular Labs Library plugin is outdated na update

  • Wim Houtman
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Ik maak, onderhoud en optimaliseer met heel veel plezier Joomla websites voor iedereen onder de naam
Meer
19 sep 2017 14:45 #14845 door Wim Houtman
Na updaten van regular labs extensies de melding Regular Labs Library plugin is outdated en de meldingdat de betreffende plugins niet werken (sourcerer, sliders. replacer). Loze melding vermoed ik, want het werkt wel, maar de melding blijft hardnekkig in het rood vermeld in het CMS, ook na legen van cache voor admin en website. De melding kwam voordat ik joomla 3.7.5 update naar 3.8 en blijft in 3.8 bestaan. Iemand idee?
Onderwerp is gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
19 sep 2017 20:15 #14862 door Rondeb
Hallo,

heb je dit al geprobeerd?
www.regularlabs.com/forum/advancedmodule...ders-cannot-function

Groeten Ron
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Weet soms dingen
Meer
20 sep 2017 04:37 #14865 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Regular Labs Library plugin is outdated na update
Inderdaad, even op Peter wachten dat hij een nieuwe versie uitbrengt. Het is niet alsof die dat nooit doet, nieuwe versies uitbrengen. ;)

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
  • Wim Houtman
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Ik maak, onderhoud en optimaliseer met heel veel plezier Joomla websites voor iedereen onder de naam
Meer
20 sep 2017 09:06 #14882 door Wim Houtman
Beantwoord door Wim Houtman in topic Regular Labs Library plugin is outdated na update
Dank voor de reacties, ik kreeg het euvel bij meer websites. Opgelost door alles van regular labs opnieuw te installeren over de bestaande heen (via de installer van het cms) zoals in de melding na de update ook werd gesuggereerd. Ja grappig Hans, Peter is zeer actief op dat gebied :D Toch bestaat het al 2 maanden gezien het bericht waar Ron naar verwijst. Die oplossing vond ik iets teveel werk, maar is waarschijnlijk wel beter en afdoende.
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Weet soms dingen
Meer
20 sep 2017 09:37 #14883 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Regular Labs Library plugin is outdated na update
Ik had de link nog niet gelezen, het is dus blijkbaar een probleem in het kunnen wegschrijven van bestanden. Staan de rechten dan in de mappen allemaal goed? En ook de juiste eigenaar?

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
  • Wim Houtman
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Ik maak, onderhoud en optimaliseer met heel veel plezier Joomla websites voor iedereen onder de naam
Meer
20 sep 2017 09:54 #14884 door Wim Houtman
Beantwoord door Wim Houtman in topic Regular Labs Library plugin is outdated na update
Ik heb inmiddels tig websites geupdate naar joomla 3.8 met zeer veel verschillende extensies en alleen regular labs geeft de meldingen. Omdat alles nu is overschreven kan ik niet checken of die rechten op iets anders stonden dan 755 voor de maps en 644 voor de files en of de eigenaar de juiste is. Ik laat het zo, dank je voor de feedback.
update: Wel nog iets opmerkelijks. Bij een site met slechts 1 plugin van regular labs kreeg ik de melding niet, alleen bij sites die gebruik maakte van meerdere plugins van RL.
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena