phoca gallery uploaden

  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
07 sep 2017 09:32 #14605 door
phoca gallery uploaden werd gestart door
Hallo,

Ik werk reeds meerdere jaren met phocagallery op onze school om de leerkrachten foto's online te laten plaatsen in hun map. Ze doen dit via de flash uploader via phoca 4.3.6

Nu mislukt het uploaden telkens. De namen van de afbeeldingen komen in de map, maar de foto's zelf niet. Bijvoorbeeld:

schoolwebsite

Het schooljaar is al begonnen dus ik zit wel met wat druk. Heeft iemand misschien raad/tips?

Alvast bedankt!!
Onderwerp is gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
Meer
07 sep 2017 10:08 #14614 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic phoca gallery uploaden
Ik denk dat de thumbs niet gegenereerd zijn (deze map bestaat niet in het pad dat ik zie).
De plaatjes staan er zelf wel: www.vbsgeta.be/images/phocagallery/kleuterschool/ik/

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
07 sep 2017 10:11 #14615 door Leen
Beantwoord door Leen in topic phoca gallery uploaden
Hallo,
Het lijkt er op dat je de foto's mogelijk nog moet goed keuren.?
ik dacht dat je dat als je Meerdere toevoegen doet je dat kan kiezen links in beeld
ook goed categorie kiezen en als je dan opslaan en sluiten komt dat andere beeld dat hij
ze genereed (heb je dat ook wel eens voorbij zien komen)

lvda
Bijlagen:
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
07 sep 2017 10:29 #14623 door
Beantwoord door in topic phoca gallery uploaden
Miniaturen opnieuw genereren en goedkeuren helpt niet. Ik zag wel dat ik geen map thumbs heb in de categoriemap... Kan ik die opnieuw aanmaken?

De leerkrachten plaatsen zelf foto's in hun desbetreffende categorie en hebben geen rechten in andere mappen, dus de hoofdcategorie is altijd correct.

Bedankt voor jullie tijd!
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
07 sep 2017 10:34 #14624 door Leen
Beantwoord door Leen in topic phoca gallery uploaden
Ik zie nu toch Foto's als ik nu op jou link kijkt

lvda
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
07 sep 2017 10:36 #14626 door
Beantwoord door in topic phoca gallery uploaden
Ik denk dat ik het gevonden heb. Miniaturen creëren stond uit! Heb het aan gezet en lijkt nu te werken! Bedankt voor jullie raad, tijd en moeite!
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena