Access Manager Submission Error Code PE1

  • Wim Houtman
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Ik maak, onderhoud en optimaliseer met heel veel plezier Joomla websites voor iedereen onder de naam
Meer
22 aug 2017 10:19 #14361 door Wim Houtman
Access Manager Submission Error Code PE1 werd gestart door Wim Houtman
Ik ga een site updaten (2.5.11 naar 3.7) waarin FUA (Front End Access) wordt gebruikt. Opvolger daarvan voor Joomla 3.* is Access Manager van dezelfde ontwikkelaar pages-and-items.com Echter bij het zoeken op joomla.org kom ik de extensie niet tegen. Wel een zogenaamde Submission Error Code PE1: PE1
ik heb dat opgezocht copy:

PE1 - Internal processing error. There has been an internal processing error with your file attachment. Please open a support ticket so the JED Team can review your listing and determine if any further action is needed from you

Van de ontwikkelaar kreeg ik bericht copy:

It has been taken of because Joomla thinks this is a core-hack. But its not. See this FAQ:
link
Joomla security-team is devided over this issue, but someone decided to take it out anyway. I think they hate the fact that in the whole Joomla access-management there is a flaw they overlooked and Access-Manager has been filling up this nice for some years.
link


Nou weet ik wel van de zeer goede betrouwbare ACL manager van Sander, maar het zou makkelijker zijn om te upgraden naar de Access Manager (toch?). Maar intuïtief voelt het niet goed aan als ik bovenstaande redenen lees. De PE1 error is m.i. iets met de file die de ontwikelaars hebben opgestuurd naar JED. Daaruit concludeer ik niet dat het een core hack betreft. Kortom: onduidelijk, ondanks de geruststellende woorden van de ontwikkelaar en de uitleg op hun website. Wie weet hier meer van of interpreteer ik de PE1 error verkeerd?
FUA staat wel één keer vermeldt op de VEL lijst, maar daar gaat om een oude versie wat is verholpen met een update destijds.
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Weet soms dingen
Meer
22 aug 2017 10:32 #14362 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Access Manager Submission Error Code PE1
Als de ontwikkelaar het er niet mee eens is kan hij gewoon een ticket indienen. Ik kan me niet voorstellen dat omdat het een functie toevoegt die niet in de core zit deze tegengehouden wordt. Indien dit zou gebeuren zouden heel veel extensies niet toegelaten worden.
Als het Joomla security-team vind dat het een core hack is dan ga ik er vanuit dat dit ook zo is.

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
  • Wim Houtman
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Ik maak, onderhoud en optimaliseer met heel veel plezier Joomla websites voor iedereen onder de naam
Meer
22 aug 2017 11:00 #14363 door Wim Houtman
Beantwoord door Wim Houtman in topic Access Manager Submission Error Code PE1
Ja, maar op joomla.org staat een PE1 error code, het joomla security team rapt niet over een core- hack. Dat doet de ontwikkelaar. Ik heb de ontwikkelaar gewezen op die PE1 error code. Ben benieuwd, want nu is het onduidelijk wat er aan de hand is. Dank voor je reactie Hans
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Weet soms dingen
Meer
22 aug 2017 11:04 #14364 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Access Manager Submission Error Code PE1
Inderdaad, de uitleg op JED is anders dan wat de ontwikkelaar zegt. Mocht je daarin willen middelen dan kan je altijd dit aan de ontwikkelaar doorgeven, wellicht dat het een misverstand is.

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena