Tip gevraagd: een e-card integratie in Joomla?

  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
14 aug 2017 09:08 #14260 door
Een klant heeft mij gevraagd of ik een e-card oplossing kan aanbieden die in hun Joomla site geïntegreerd aangeboden kan worden. Ik heb tot nu toe via JED en Googlen geen geschikte Joomla extensie gevonden. Maar het hoeft niet per sé Joomla te zijn; het is ook prima als er een extern systeem te vinden is dat aan de eisen voldoet en op een nette manier in de site getoond kan worden.

De eisen:
  • Bezoekers kunnen via de site e-cards versturen naar een of meer geadresseerden.
  • Bezoekers kunnen kiezen uit een aantal vooraf ingestelde afbeeldingen of zelf een afbeelding uploaden.
  • Bezoekers kunnen een eigen tekst(je) toevoegen maar er moet ook een tekst / url van de klant zelf (een goede-doelen organisatie) op de kaart staan.
  • De e-card (afbeelding + teksten) kan gedownload worden om te printen.
  • Maken en versturen van e-cards wordt gratis aangeboden maar de verstuurder en de ontvanger(s) worden uitgenodigd om een vrijwillige donatie over te maken via de reeds aanwezige betaalmodule op de site.
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
14 aug 2017 16:14 #14269 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Tip gevraagd: een e-card integratie in Joomla?
Zo die is lastig denk ik
zal misschien zoiets als dit moet zijn als ik het goed leest zou het ook op een server erbij kunnen draaien
en dan er met een linkje in joomla of met een linkje of in een wrapper naar toe verwijzen of zoiets ?
Ecardmax
maar zeker weet ik het niet en kost ook aardig wat duiten.
de handleiding

lvda
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
15 aug 2017 07:26 #14275 door
Bedankt voor de tip, ik ga dit eens nader bestuderen.
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena