Plaatsen van de Linkedin Insight Tag?

  • Jan Brokelman
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
31 jul 2017 19:18 #14072 door Jan Brokelman
Plaatsen van de Linkedin Insight Tag? werd gestart door Jan Brokelman
Voor een klant moet ik een Linkedin Insight Tag plaatsen op zijn website.

In de omschrijving krijg ik een Javascriptje mee die ik in de "Global Footer" van mijn domein moet moet plakken voor of na de <body> tag.
Ik heb geen idee wat hiermee wordt bedoeld.

Wie zou mij op weg kunnen helpen?
Onderwerp is gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
31 jul 2017 21:13 #14074 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Plaatsen van de Linkedin Insight Tag?
Hallo,

in je template heb je het bestand index.php
Daarin in staat <body>code</body> aanhet einde dus voor </body> zet je de aangeleverde code van Linkedin Insight Tag.

Maak voor de tijd wel een back-up!

Groeten Ron :)
Onderwerp is gesloten.
  • oorzaak
  • Bezoeker
  • Bezoeker
04 aug 2017 12:26 #14112 door oorzaak
Beantwoord door oorzaak in topic Plaatsen van de Linkedin Insight Tag?
Sommige templates bieden de mogelijkheid om via de Joomla beheerschermen dit soort codes in je site toe te voegen. Ik gebruik zelf regelmatig templates die het T3 framework gebruiken en daarin zit zo'n optie. Dat scheelt weer wat gedoe met handmatig aanpassen van een php-bestand en is ook beter beschermd tegen onbedoeld verwijderen in geval van updates.

Kijk even in je template via Extensies > Templates > Stijlen of dat bij jou ook kan.
Onderwerp is gesloten.
  • Jan Brokelman
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
06 aug 2017 12:38 #14118 door Jan Brokelman
Beantwoord door Jan Brokelman in topic Plaatsen van de Linkedin Insight Tag?
Dank je Frits,
Ik gebruik YooThemePro en daar is inderdaad ook een mogelijkheid maar volgens mij werkt het niet.
Ik zie de code niet staan in de brontekst van een pagina.
Dat laatste lijkt mij toch wel de bedoeling.
Onderwerp is gesloten.
  • oorzaak
  • Bezoeker
  • Bezoeker
07 aug 2017 07:23 #14119 door oorzaak
Beantwoord door oorzaak in topic Plaatsen van de Linkedin Insight Tag?
Als een wijziging niet meteen te zien is in de broncode (wat voor wijziging dan ook), dan is mijn eerste vraag altijd: zou er sprake zijn van caching? Het kan zijn dat je de cache van je browser eens moet legen, of misschien staat er caching aan binnen Joomla, ververs die eens. En je hebt ook nog hosting providers zoals Siteground die caching op de hosting aanbieden.

Als je al die caches gecheckt hebt (en opgeschoond) en het werkt nog steeds niet, dan pas is er zekerheid dat het niet werkt. In dat geval zou ik zelf ervoor kiezen om eens contact op te nemen met YooTheme.

Waarmee ik niet wil zeggen dat je niet welkom bent hier op het forum met je vraag, ik geef alleen aan hoe ik het zelf zou aanpakken. YooTheme kent de template door en door en kan waarschijnlijk sneller doorzien wat er mis gaat dan wij hier op het forum. Tenzij iemand dit herkent?
Onderwerp is gesloten.
  • Jan Brokelman
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
08 aug 2017 05:31 #14127 door Jan Brokelman
Beantwoord door Jan Brokelman in topic Plaatsen van de Linkedin Insight Tag?
Het kan inderdaad bij YoouthemePro na hun laatste update vanaf 1.9.
Ik heb echter een Plugin gevonden die de klant meer specifieke instel mogelijkheden geeft in combinatie met Analytics.
pixpro.net/labs/extensions/pixtracker

Bedankt voor je hulp Frits
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena