Upload component gezocht, info en suggesties

  • Patrick
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla Enthousiasteling
Meer
07 jul 2017 12:28 #13729 door Patrick
Ik ben op zoek naar een component die geregistreerde gebruikers files laat uploaden. Voor het uploaden dient de geregistreerde gebruiker een formulier in te vullen en een contactpersoon te selecteren. Na het uploaden dient het systeem een mail te sturen naar de contactpersoon met standaardtekst en de filenaam van de file(s) die zijn geupload. Iemand hier ervaring mee cq suggesties. Ik hoor het graag!
Onderwerp is gesloten.
  • Eric Beernink
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • [url=https://www.insitevision.nl]www.insitevision.nl[/url] voor een website die past bij uw wensen!
Meer
07 jul 2017 17:55 #13730 door Eric Beernink
Beantwoord door Eric Beernink in topic Upload component gezocht, info en suggesties
Hallo Patrick,

Dat kan met Fabrik of met RSForms .

En wellicht ook nog met andere formulier extensies maar bovenstaand zijn de 2 die ik ken. Van Fabrik heb ik evt. wel een handleiding beschikbaar hoe je een contactformulier maakt waarmee de invuller kan kiezen naar wie de reactie gestuurd moet worden.

Succes
Eric
Onderwerp is gesloten.
  • Margriet
  • Bezoeker
  • Bezoeker
07 jul 2017 19:55 #13732 door Margriet
Beantwoord door Margriet in topic Upload component gezocht, info en suggesties
Chronoforms
Onderwerp is gesloten.
  • Patrick
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla Enthousiasteling
Meer
09 jul 2017 10:29 #13735 door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic Upload component gezocht, info en suggesties
Dank Eric en Margriet voor jullie antwoorden. Ik had gehoopt/gedacht dat ik een iets totaler oplossing zou kunnen krijgen, dan alles in formulieren te moeten bouwen. Het gaat natuurlijk wel, maar dat kost meer tijd.

Als er andere mensen zijn die een totalere oplossing hebben, dan hoor ik dat graag.
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Weet soms dingen
Meer
10 jul 2017 04:41 #13741 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Upload component gezocht, info en suggesties
Wellicht dat Docman dat kan, zelf heb ik die nog niet echt gebruikt maar als ik zo de mogelijkheden zie op hun website. Het enige en wellicht belangrijkste is dat het selecteren van het uploaden naar een gebruiker. Maar misschien dat ze daar zelf een antwoord op hebben.

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
  • Patrick
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla Enthousiasteling
Meer
16 jul 2017 07:42 #13834 door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic Upload component gezocht, info en suggesties
Dank voor jullie antwoorden. Ik heb inmiddels de site opgezet met RSforms Pro (had nog een licensie liggen :D )
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena