Zou RSformPro een goede tool zijn om het volgende mee te maken?

  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
06 jul 2017 11:57 #13719 door
Goedemiddag,
Mijn baas wil op onze nieuwe site een soort berekeningsmodule hebben die net als op deze site: www.groothuisbouw.nl/prijsberekenen/ een soort offerte maakt gelijk online voor klanten. Nu had ik gedacht om een pagina met foto's aan te maken en als je op een bepaalde foto klikt je naar dat calculatie RSformPro formulier gaat. Gaat dat volgens jullie? Of hebben jullie een tip voor een hele goede berekeningsmodule/tool voor Joomla?
Bedankt :)
Onderwerp is gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
07 jul 2017 08:07 #13725 door Fred
@emma,

Nee!
Dit gaat je zeker niet lukken met RSform Pro.
Voor dit soort zaken is een maatwerkapplicatie het beste.

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Onderwerp is gesloten.
  • Jheroen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Hallo
Meer
07 jul 2017 08:12 #13726 door Jheroen
Het lijkt me niet dat je dit met rsform kan doen, dit lijkt maatwerk te zijn of een extensie binnen dat websysteem

Joomlapartner , websites - maatwerk - migratie - design - onderhoud
Joomlahostingsupport , Joomla! SSD hosting -
Onderwerp is gesloten.
  • Eric Beernink
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • [url=https://www.insitevision.nl]www.insitevision.nl[/url] voor een website die past bij uw wensen!
Meer
07 jul 2017 18:20 #13731 door Eric Beernink
Zoals hierboven vermeld gaat het met RSForms waarschijnlijk niet lukken.

Nu weet ik niet waarvoor je een offerte wilt laten maken, gaat het ook om woningen of om andere producten?

Als het iets eenvoudiger is dan je voorbeeld kun je ook eens kijken naar Calcbuilder of Fabrik . Beide zijn geen kant en klare oplossing en heb je behoorlijk wat php- en javascript kennis nodig om een mooie module te maken. Ik heb Calcbuilder al eens gebruikt om een spandoek calculator te maken en Fabrik om de kosten voor printwerk te berekenen maar dat waren beide wat eenvoudiger opdrachten dan het voorbeeld dat je aangeeft...
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
10 jul 2017 07:24 #13742 door
Het bedrijf waar ik voor werk verkoopt zonneceldakpannen. Het zal er ongeveer zo uitzien:

stap 1: foto's van type daken waarop men moet klikken
Stap 2: invullen van de afmetingen van het dak, energieverbruik
Stap 3: door de formule die achter stap 2 hangt krijgt men een overzicht van hoeveel gewone dakpannen men moet hebben, hoeveel zonneceldakpannen en hoeveelheden van de bijproducten (de offerte dus)

Als dit niet met RSformspro kan wie zou dit kunnen bouwen voor ons en wat zijn de kosten? stuur maar een bericht naar [email protected]

Alvast bedankt :)
Onderwerp is gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
10 jul 2017 09:01 #13746 door Fred
Ik weet zeker dat Roland Dalmulder je kan helpen hiermee.
Je kan hem mailen via [email protected]
Roland is ook betrokken bij de Joomlacommunity

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena