Knop "upload file" wijzigen in RSForm

  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
03 jul 2017 11:25 #13678 door
Hallo allemaal,

Even een vraag, kom er zelf niet uit, is heel simpel, vaak genoeg gedaan. Maar het lukt me nu even niet.

Ik heb in een formulier van RSForm een button staan " bestand kiezen" met daarachter de tekst "geen bestand gekozen". Vraag me af waarom het in het NL is. Want ik heb alleen engels geïnstalleerd, maar goed. Ik wil die tekst natuurlijk wijzigen in "Choose file" . Maar loop me suf te zoeken waar ik dat voor elkaar kan krijgen. Normaal met language override, maar lukt ook niet ...

Ook de knop moet gewijzigd worden in donkerblauw met wit, maar ook dat lukt niet !?!? De submitbutton lukt wel netjes ... Voel me net een beginner :( :(

Hoop dat iemand even de tip heeft ;-)

Bedankt alvast, zie bijlage voor het geheel, Groetjes
Bijlagen:
Onderwerp is gesloten.
  • Bavnevda
  • Bezoeker
  • Bezoeker
03 jul 2017 13:16 #13684 door Bavnevda
Beantwoord door Bavnevda in topic Knop "upload file" wijzigen in RSForm
'bestand kiezen' en 'geen bestand gekozen' worden weergegeven in de taal waarop de browser staat ingesteld. Zet je browser maar eens standaard op Engels, dan zie je dat de Engelse vertaling meteen wordt weergegeven. geen vertaalbestand nodig dus!

De knop zal wel css zijn, maar daar ben ik minder in thuis.
Onderwerp is gesloten.
  • Bavnevda
  • Bezoeker
  • Bezoeker
03 jul 2017 19:21 #13687 door Bavnevda
Beantwoord door Bavnevda in topic Knop "upload file" wijzigen in RSForm
Ik heb het nog even nagevraagd bij de ontwikkelaar van RSForms, en wat ik hierboven aangeef klopt:
'Hello,

As you've noticed this is actually controlled by the browser itself and not something related to RSForm!Pro. If you open the form in various browsers you'll notice differences, even on the same language.

Regards!'

Voor de knop/css zou ik een apart draadje aanmaken.
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
03 jul 2017 21:16 #13688 door
Beantwoord door in topic Knop "upload file" wijzigen in RSForm
@Bavnevda# bedankt voor je reactie en het navragen
! Is dat in ieder geval waarom het niet werkt. Jammere is dat de site engelstalig is, en dan staat er op eens dat "bestand kiezen", beetje jammer
Onderwerp is gesloten.
  • joris85
  • Bezoeker
  • Bezoeker
18 jul 2017 08:35 #13871 door joris85
Beantwoord door joris85 in topic Knop "upload file" wijzigen in RSForm
Een bezoeker zal altijd begrijpen wat daar staat omdat hij die melding gewend is in zijn eigen taal.
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena