Extensies werken niet meer na site verhuizing

  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
30 jun 2017 19:23 #13639 door
Hoi,

Ik heb een bestaande joomla website naar een nieuw domein verplaatst in een ander webhosting pakket.
Opeens werken de extensies Flexicontact en JNews niet meer.
Als ik naar Componenten->Flexicontact ga, dan zie ik bij Instellingen opeens geen invulschermen meer.
Als ik naar Componenten->JNews ga, dan zie ik daar waar ooit iconen stonden, opeens zwarte kruizen waar ik niets mee kan.

Wat zou kunnen maken dat extensies corrupt raken ?

Bedankt
Gr
BB

Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Weet soms dingen
Meer
30 jun 2017 21:22 #13647 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Extensies werken niet meer na site verhuizing
Maak je in Joomla gebruik van caching?

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
01 jul 2017 21:29 #13657 door
Hoi, ik ben er uit. Ik moet kennelijk de inhoud van het oude domein zonder SSL uitpakken. Daar is een optie voor.
Voor de zekerheid heb ik VOOR het inpakken met Akeeba de oude joomla versie naar de meest recente gezet en alle extensies ook geupdatet. Na uitpakken heb ik een nieuw SSL certificaat genstalleerd en ik moest recaptcha opnieuw instellen. Toen deed de site het weer. Extensies als Flexicontact en JNews vereisen in deze nieuwe situatie een SSL certificaat omdat ze vanuit de package ook in een HTTPS site functioneerden.
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena