Module portfolio joomla zoals op andere website

  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
22 jun 2017 21:51 #13536 door
Beste,

Een klant van me wil op zijn website dezelfde module als bij onderstaande drupal website.
www.maister.be/
Daar bij diensten zie je een opsomming, maar wat zij zeker zouden willen is ook zoiets met een icoon in dat je kan kiezen.
Kent er mss iemand een soortgelijke joomla extentie waarmee dit mogelijk is?
Alvast bedankt

Groeten,
Davy
Onderwerp is gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
23 jun 2017 02:57 #13538 door Fred
Beantwoord door Fred in topic Module portfolio joomla zoals op andere website
@Davy,

Hetgeen je ziet op die website is geen module oid maar is een vormgeving (template).
Dit alles is eenvoudig te realiseren met YOOtheme Pro !
zie: yootheme.com/pro/

suc6

Fred

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Weet soms dingen
Meer
23 jun 2017 04:48 #13540 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Module portfolio joomla zoals op andere website
Wat je daar ziet is een masonry layout. Er zijn verschillende developers die zo'n module aanbieden, zoek maar eens op masonry module joomla en je krijgt wel hits. Het eerste waar ik aan dacht was Roksprocket (gratis) van Rockettheme maar zoals Fred aangeeft zal Yootheme Pro (betaald) dit vast ook kunnen. Widgetkit (betaald) kan het in ieder geval wel.

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena