Component of plugin voor formulier

  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
02 jun 2017 12:41 #13189 door
hallo,

Voor een gameserver website wil ik de gebruikers de mogelijkheid geven om elke week een keuze te kunnen maken uit een aantal map namen en de bijbehorende game types. Het mooiste zou zijn als uit het indienen van zo'n 'formulier' te zien is welke map namen de meeste stemmen krijgen. Aan de andere kant is het aantal stemmen nog niet zo zeer het belangrijkste, wel de bijbehorende game types per map.

Wensen:
- per map naam meerdere game types kunnen invoeren en laten selecteren door de gebruiker
- een maximaal aantal map namen per keer kunnen kiezen
- als secundaire optie de top keuze kunnen tonen

Ik heb al gekeken naar Breezing forms en nog een aantal formulier plugins/ componenten, maar ik heb nog niet kunnen achterhalen of dit bovenstaande gaat lukken.

Heeft iemand suggesties?
Onderwerp is gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
02 jun 2017 13:05 #13191 door Fred
Beantwoord door Fred in topic Component of plugin voor formulier
Als ik het zo lees ben je meer op zoek naar een poll (dus geen formulier) alwaar men het eea kan aangeven/kiezen/stemmen, etc.

kijk hier eens: extensions.joomla.org/extensions/extensi.../polls/sexy-polling/

Fred

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
02 jun 2017 13:12 #13193 door
Beantwoord door in topic Component of plugin voor formulier
dank voor de snelle reactie Fred. Je hebt gelijk, een poll komt meer in de buurt. Bij sexy-polling lijkt op het eerste gezicht zo'n soort poll als ik in gedachten heb niet mogelijk.

Zo zou ik dan een poll willen kunnen opzetten. Per poll zou ik maximaal 13 mappen willen kunnen laten kiezen, met bijbehorende optie aangevinkt. Het mooist zou zijn als dat uit een picklist o.i.d. gekozen kan worden. Per map naam zou dan 1 of meerdere opties aangevinkt moeten kunnen worden.
Map naam - optie 1- optie 2 - optie 3 - optie 4 - optie 5
Map naam - optie 1- optie 2 - optie 3 - optie 4 - optie 5
Map naam - optie 1- optie 2 - optie 3 - optie 4 - optie 5
Map naam - optie 1- optie 2 - optie 3 - optie 4 - optie 5
Map naam - optie 1- optie 2 - optie 3 - optie 4 - optie 5
Map naam - optie 1- optie 2 - optie 3 - optie 4 - optie 5
etc
Onderwerp is gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
02 jun 2017 19:18 #13194 door Fred
Beantwoord door Fred in topic Component of plugin voor formulier
Met een beetje creativiteit moet dat vast wel lukken.
Maar kijk ook eens bij een vd andere polls

extensions.joomla.org/extensions/extensi...ers=0&clearfilters=1

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena