SP Page Builder

  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
26 apr 2017 09:49 #12540 door
SP Page Builder werd gestart door
Hallo,

ik werk met SP Page Builder op een website. Hier kun je heel mooi een feature box invoeren. Dan komt je tekst in een mooi kader te staan, maar dit is verder niet mooi responsive. Het kader vervormt en hierdoor valt tekst buiten het kader. Niet mooi dus.
Weet iemand een oplossing...?
(we willen persé een kader om de tekst en dit moet mooi blijven staan op elk device...)
Onderwerp is gesloten.
  • joris85
  • Bezoeker
  • Bezoeker
26 apr 2017 14:57 #12554 door joris85
Beantwoord door joris85 in topic SP Page Builder
Heb je een link van de pagina met het probleem? Tot nu toe alles wat ik heb gedaan in SPbuilder is het responsive.
Hij bevalt best goed :-)
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
26 apr 2017 15:24 #12558 door
Beantwoord door in topic SP Page Builder
bijvoorbeeld: goo.gl/l0QduV
De stukjes "Kinderen" & "Volwassenen" staan nu in zo'n kader maar als je dit op mobiel bekijkt, valt de tekst buiten de kaders...
Ik hoop dat je me kunt helpen.....
Slapeloze nachten hiervan...:(
Onderwerp is gesloten.
  • joris85
  • Bezoeker
  • Bezoeker
28 apr 2017 08:26 #12586 door joris85
Beantwoord door joris85 in topic SP Page Builder
Ha Rycs,

Bij mij ziet het er niet heel gek uit die 2 blokken.
Buiten het feit dat je op veel plekken de tekst op elkaar hebt staan (line-height).
Ik zou meer ruimte nemen voor de tekst en misschien een wat mooier lettertype (open Sans bijvoorbeeld)
De blokken zou ik ook vinkjes voor maken ipv een rij want dat is moeilijk te lezen.
www.dropbox.com/s/mdgh2bzb8pxaqbn/Screen...%2010.26.06.png?dl=0

Sticky menu heeft een redelijk groot logo en bedekt zo op kleine telefoons een groot gedeelte dus misschien iets kleiner maken.
Ruimte onder teksten en daarna een afbeelding zijn soms heel erg krap.
Tarieven hebben de prijzen een veel te kleine line-height en zitten zo gepropt op de tekst erboven.
Tabel met ouder en kind zit dan ook gepropt op de tarieven erboven
Oude en kind tarieven is een afbeelding en dus minder mooi.
Titel Uniek Totaalconcept onderaan heeft een veel te kleine line-height.

Succes!
Onderwerp is gesloten.
  • Ton Kemp
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Online marketeer @ ViatriX en Silvatica Marketing 's-Hertogenbosch, Docent Marketing @ Avans Hogesch
Meer
03 mei 2017 09:52 #12660 door Ton Kemp
Beantwoord door Ton Kemp in topic SP Page Builder
Nog een tip: pas de favicon aan.. staat wel zo professioneel :-)

Online marketeer @ Silvatica Marketing 's-Hertogenbosch
Customer Journey Manager @ViatriX.nl
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Bezoeker
  • Bezoeker
03 mei 2017 10:41 #12663 door Gast
Beantwoord door Gast in topic SP Page Builder
Hi Rycks,

Naast de twee blokjes staan twee legen blokken, begrijpelijk want die gebruik je om de twee blokken te centreren maar op een kleiner scherm geeft dat problemen want het woord is groter dan het blok.

Wat is het gewenste resultaat? Er kan css toegevoegd die het woord laat breken om in de container blijven(bv: .sppb-addon-text{word-break: break-word;}) helaas heb je dan weinig controle over hoe het afgebroken wordt. Of je kan er voor zorgen dat de twee lege containers niet op een kleiner scherm getoond worden(meeste pagebuilders hebben hier wel een optie voor) en de gevulde containers kunnen dan een grotere column maat krijgen zodat de inhoud niet over de rand heen gaat.

Succes!
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena