Acymailing stuurt een newsletter subscriber geen bevestigingsmail

  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
09 apr 2017 13:41 #12362 door
Hoi,

Een vraag aan diegenen die succesvol met Acymailing werken.
Ik heb het geinstalleerd en ook de module succesvol aangemaakt en ingesteld.
Als ik via het frontend een test inschrijving doe, zie ik voor het test email adres geen mail binnenkomen.

Als ik nu naar het component Acymailing ga, dan kun je bij Configuratie een Test Nieuwsbrief versturen (bovenaan).
Ik zie daar dan de melding : (ik vervang de website even door <mijnwebsite> daar het een persoonlijke website betreft.)

Succesvol opgeslagen
Mail Test e-mail from http://<mijnwebsite>/ succesvol verstuurd naar [email protected] |
Warning: escapeshellcmd() has been disabled for security reasons in /home/willisg208/domains/<mijnwebsite>/public_html/components/com_acymailing/inc/phpmailer/class.phpmailer.php on line 1456


Nu is zichtbaar dat de mail naar [email protected] gestuurd wordt. Dit is vreemd, omdat sasinfo.nl de andere website is die ik op het webhostingpakket geregistreerd heb. Die website heb ik overigens WEL gebackupped en als uitgangspunt voor de andere website gebruikt.

Kan het zijn dat <mijnwebsite> dit [email protected] account ergens 'onthouden' heeft ? Ik heb dit email adres nergens in het backend staan namelijk.
Misschien andere vraag : Waar slaat joomla (lees welke bestanden) e-mail gegevens op ?

Bedankt en sorry voor de lange post
Gr
William


Onderwerp is gesloten.
  • Patrick
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla Enthousiasteling
Meer
09 apr 2017 17:35 #12365 door Patrick
Als ik mij niet vergis gebruikt men dan de instelling van joomla. Wat staat daar? systeem / algemene-instellingen / server en dan onder e-mailinstellingen.
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Weet soms dingen
Meer
09 apr 2017 17:36 #12367 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Acymailing stuurt een newsletter subscriber geen bevestigingsmail
Drie topics over eigenlijk het zelfde probleem lijkt me een beetje overbodig. Ik sluit dit topic en discussie over dit probleem kan hier gevoerd worden: www.joomlacommunity.nl/forum/joomla/over...omt-testmail-terecht

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena