Foutmelding BreezingForms (0 - Input_0:689: ERROR)

  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
26 mrt 2017 08:39 #12229 door
Hoi,

Ik krijg op het moment enorm vaak foutmeldingen op pagina's waar een formulier staat wat ik gemaakt heb met BreezingForms.

Dit is de foutmelding:
Code:
Input_0:689: ERROR - Object literal contains illegal duplicate key "getSelected", disallowed in ES5 strict mode },getSelected:function(){return this.selectedRows;},serialize:function(){var a=this.previous.apply(this,arguments)||{};if(this.options.selectable){a.selectedRows=this.selectedRows.map(function(b){return Array.indexOf(this.body.rows,b); ^^^^^^^^^^^ Input_0:696: ERROR - Object literal contains illegal duplicate key "getSelected", disallowed in ES5 strict mode c++){if(this.options.selectHiddenRows||e[c].isDisplayed()){this[g](e[c],true);}}return this;},deselectRange:function(b,a){this.selectRange(b,a,true);},getSelected:function(){return this.selectedRows; ^^^^^^^^^^^

Weet iemand wat dit precies inhoud? Zo af en toe doen de pagina's het wel maar voor het grootste gedeelte krijg ik deze foutmelding.

Alvast bedankt!

EDIT hvdmeer: code tags toegevoegd
Onderwerp is gesloten.
  • Patrick
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla Enthousiasteling
Meer
30 mrt 2017 05:30 #12287 door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic Foutmelding BreezingForms (0 - Input_0:689: ERROR)
Is alles up2date, welke versie Joomla wordt gebuikt? Is traceerbaar wanneer de foutmelding zich het eerst voordeed? Heeft de hoster misschien een server update uitgevoerd? Als het zich maar af en toe voordoet, zou ik zeggen dat er aan de serverzijde iets aan de hand moet zijn. Zou het een softwarefout zijn, dan zou die elke keer met een foutmelding moeten komen. Heb je de fout ook bij de hoster neergelegd?

Misschien is het de database. Heb je de site opnieuw lokaal geprobeerd te installeren?
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena