RsEvents pro hulp gevraagd

  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
08 mrt 2017 18:47 #12048 door
RsEvents pro hulp gevraagd werd gestart door
Hallo allemaal,

Voor een website wil ik een evenement aanmaken waar mensen zich op in kunnen schrijven. Graag wil ik per uur, dus bijv van 10.00 tot 11.00 dat er een bepaald aantal plaatsen beschikbaar zijn. Volgens de makers van RsEvents pro moet dit mogelijk zijn, alleen is er nergens een handleiding oid te vinden en na wat stoeien in RsEvents kom ik er zelf ook niet uit.

Is er iemand die ervaring heeft met RsEvents pro en mij zou willen helpen?


vriendelijke groet
Martin
Onderwerp is gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
Meer
09 mrt 2017 09:50 #12051 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic RsEvents pro hulp gevraagd
Kun je niet gewoon per uur een evenement aanmaken? Je kunt volgens mij zo alles regelen.

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
09 mrt 2017 13:11 #12055 door
Beantwoord door in topic RsEvents pro hulp gevraagd
Ik wil graag een evenement per dag aanmaken en daarin de mensen de keuze laten welk uur ze willen deelnemen.

Er komen meerdere datums te staan, als ik alles per uur doe dan wordt het erg onoverzichtelijk en een lange lijst ben ik bang.
Onderwerp is gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
Meer
09 mrt 2017 13:22 #12056 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic RsEvents pro hulp gevraagd
Per uur een toegangsbewijs uitgeven en dat aantal limiteren?

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
09 mrt 2017 13:25 #12057 door
Beantwoord door in topic RsEvents pro hulp gevraagd
ja precies. bijv 12 plaatsen per uur. wanneer een betreffend uur vol is dan moet die keuze ook wegvallen. zodat ze een ander tijdstip gaan kiezen
Onderwerp is gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
Meer
09 mrt 2017 13:35 #12058 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic RsEvents pro hulp gevraagd
Ik gaf de oplossing al: Als je in een evenement zit kun je daar een aantal Toegangsbewijzen (Nederlands) aanmaken. (In het Engels Add new ticket)

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
09 mrt 2017 13:44 #12059 door
Beantwoord door in topic RsEvents pro hulp gevraagd
aahhhh op die manier! thanks, ik snap hem nu.

ben al een tijdje aan het stoeien, maar wat me ook nog opvalt is dat het evenement wel wordt aangemaakt, alleen kan nergens inschrijven. Geen button Join of inschrijven, moet dit ook nog ingesteld worden?
Onderwerp is gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
Meer
09 mrt 2017 13:47 #12060 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic RsEvents pro hulp gevraagd
Bij het evenement kun je "Evenement registratie" 'aan' zetten. Hier staan ook datums 'van' en 'tot' . Als je dat niet goed invult zijn ze misschien niet zichtbaar.

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
09 mrt 2017 13:52 #12061 door
Beantwoord door in topic RsEvents pro hulp gevraagd
evenement stond in het verleden :(

is er voor events pro ook een nederlands taalpakket?
Onderwerp is gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
Meer
09 mrt 2017 14:01 #12062 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic RsEvents pro hulp gevraagd

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena