Een bezoeker tekent een poppetje in het ene kader en schrijft poppetje in een kader ernaast.

  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
12 feb 2017 18:57 #11769 door
Ik zou een veld willen hebben op mijn site waarin door een geregistreerde bezoeker met muis of tekenbord getekend kan worden.
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
05 mrt 2017 08:34 #12006 door
Hoe en waar kan ik mijn vraag het beste stellen, zodat hij ook door de juiste lezer gelezen wordt?
Het is een belangrijk deel van de template dus ik dacht dat de vraag hier thuis zou horen.
Ik heb de afbeelding met en zonder metadata verschillende keren gedraaid en hersteld maar hij blijft op de kop staan.
Bijlagen:
Onderwerp is gesloten.
  • Patrick
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla Enthousiasteling
Meer
05 mrt 2017 13:43 #12008 door Patrick
Hallo,
De vraag staat op zich wel op de juiste plaats, alleen vrees ik dat geen enkele lezer een antwoord heeft, gezien de reacties tot nu toe. Het is in ieder geval niet zo dat je even een afbeeldingsveld plaatst waar zo 123 in getekend kan worden. Een oplossing daarvoor heb ik in ieder geval niet voorhanden.

Groet,
Patrick
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Weet soms dingen
Meer
06 mrt 2017 09:56 #12010 door Hans van der Meer
Hoi Innovice, ik heb het topic verplaatst naar 3rd party extensies. Een template verzorgt het uiterlijk van de website, dit heeft daar in mijn ogen niets mee te maken. Je zoekt namelijk functionaliteit.

Ik kan me voorstellen dat een formulier extensie hier iets mee zou kunnen doen, alleen tekenen op een website... Ik heb gezien dat er wel mogelijkheden zijn om te tekenen maar zoals jij het wilt, klinkt bij mij als maatwerk in de oren.

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
06 mrt 2017 10:34 #12013 door
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Weet soms dingen
Meer
27 mrt 2017 10:40 #12262 door Hans van der Meer

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena