Hulp gevraagd bij het opzetten van Form2Content

  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
25 jan 2017 13:39 #11543 door
Ik wil een begin gaan maken met form2content is er iemand die mij daar mee wil/kan helpen
ik vind het namelijk nog al lastige materie wil een formulier maken waardoor mensen recepten kunnen toevoegen in een van te voren bepaald format vanaf de front-end, kreeg de tip dat dit dan het whalhalla moet zijn, maar tot nu na het lezen is het een hel :)

wie oh wie kan mij ene beetje op weg helpen
Onderwerp is gesloten.
  • Patrick
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla Enthousiasteling
Meer
26 jan 2017 06:52 #11548 door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic Hulp gevraagd bij het opzetten van Form2Content
Stuur mij een pm, dan kan ik even meekijken.
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
26 jan 2017 11:44 #11554 door
Ik ben vorige week met Form2Content begonnen. Is om te beginnen best lastig ja, maar het gaat hier nu de goede kant op :-) Vragen stellen mag altijd, maar als beginner van Form2Content ben ik bang dat ik je niet echt kan helpen. Succes!
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
26 jan 2017 17:15 #11568 door

Ik ben vorige week met Form2Content begonnen. Is om te beginnen best lastig ja, maar het gaat hier nu de goede kant op :-) Vragen stellen mag altijd, maar als beginner van Form2Content ben ik bang dat ik je niet echt kan helpen. Succes!

Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
26 jan 2017 17:17 #11569 door
He Erika top ik heb eerst even gereageerd op pjasmits hier boven moet echt van scratch af aan dus weet wel wat ik wil maar niet hoe :)
Als hij geen tijd heeft klop ik graag nog even bij je aan

Al vast bedankt
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
01 feb 2017 09:35 #11651 door
Dankzij de geweldige hulp van Patrick Smits snap ik er nu wat meer van maar het blijft een behoorlijke brij

Een goed (nl) step by step handleiding zou wel gaaf geweest zijn :0
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Weet soms dingen
Meer
01 feb 2017 10:26 #11655 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Hulp gevraagd bij het opzetten van Form2Content
Er wordt toch wel het één en ander uitgelegd op zijn website: documentation.form2content.com/

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
05 mrt 2017 16:48 #12009 door
Ja HAnnes inderdaad het een en ander, was voor mij toch te vaag :)

Maar dank zijn mijn Held Patrick heb i het gaafste wat er is :)
eindelijk na een paar jaar klooien met allerlei extenties die er dan weer mee kappe of leleijk zjn heb i nu het summum echt blij
Patrick for president !!!!
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena