In Weblinks opgeslagen afbeeldingen bij links worden niet op site getoond.

  • Meindert
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Fotograaf | Natuurgids | Wandelcoach
Meer
07 jan 2017 16:05 #11246 door Meindert
In Weblinks is het mogelijk om via het tabblad 'Afbeeldingen' 2 afbeeldingen toe te voegen. Wanneer ik een afbeelding selecteer en de link vervolgens - na het invullen van de overige benodigde gegevens - opsla wordt de afbeelding niet op de voorzijde van de site bij de link getoond.

Wat doe ik fout en wie heeft een oplossing voor mij?

Ik maak gebruik van Joomla 3.6.5.
Onderwerp is gesloten.
  • RVdwdb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • -
Meer
07 jan 2017 19:05 #11248 door RVdwdb
Kan aan je template liggen.
Kijk eens als je een standaard template gebruikt, of het dan wel goed gaat.
Geef anders even je url zodat leden mee kunnen kijken.
Onderwerp is gesloten.
  • Sander Potjer
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Sander is voorzitter van Stichting Joomla Nederland, de stichting voor de promotie en ondersteuning
Meer
07 jan 2017 19:08 #11249 door Sander Potjer
Welke versie van het Weblinks component heb je draaien? De laatste versie is 3.5.0: github.com/joomla-extensions/weblinks/releases/tag/3.5.0 Ik zie in de changelog dat daar wel een fix is doorgevoerd voor afbeeldingen, wellicht helpt het om deze versie te installeren als je dat momenteel nog niet hebt.

Joomla! ontwikkelaar @ Perfect Web Team - perfectwebteam.nl
PWT ACL voor Joomla maakt ACL in Joomla begrijpelijk! - [url=https://extensions.perfectwebteam.com/pwt
Onderwerp is gesloten.
  • Meindert
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Fotograaf | Natuurgids | Wandelcoach
Meer
07 jan 2017 20:25 #11252 door Meindert
@Sander: Ik maak gebruik van de laatste 3.5.0 versie van Weblinks.

@RVdwdb: Hier een link naar een linkpagina, waar in de backend een foto aan de link is toegevoegd: onthaasten-en-genieten.nl/onthaasten/boeken-over-onthaasten . Als template gebruik ik JSN Epic PRO.
Onderwerp is gesloten.
  • RVdwdb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • -
Meer
07 jan 2017 21:16 #11255 door RVdwdb
Bij een site van mij ook even getest. Zowel bij Protostar als Beez3 gaat het bij mij ook niet goed. Ik maak gebruik van een Helix3 template en daar werkt het dus ook niet.
Voor mijzelf is dat verder niet bezwaarlijk.
Klaarblijkelijk werkt het niet en zul je mogelijk hiervan een override moeten maken, maar misschien dat iemanders wel een goede oplossing heeft.
Onderwerp is gesloten.
  • Meindert
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Fotograaf | Natuurgids | Wandelcoach
Meer
07 jan 2017 21:39 #11258 door Meindert
Alvast dank voor jullie reacties! Bij een zoektocht op andere fora ontdekte ik dat er kennelijk al langer problemen bestaan met het tonen van afbeeldingen bij de links in Weblinks. Een goede oplossing heb ik nog niet kunnen vinden.

@RVdwdb Ik ben niet goed bekend met overrides (alleen met taal-overrides), dus begrijp niet helemaal wat je met je suggestie bedoelt. Ik zal me daarom meer in overrides verdiepen...
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena