Community Builder, registratie goed, error na inloggen

  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
10 dec 2014 15:27 #10479 door Gast
Hoi,

Ik heb een website gebouwd www.inmaasenwaal.nl . Vanaf het begin getest en ook de accounts waren goed. ik kon registreren en ook het profiel bijwerken.

Op de een of andere manier is er een fout ingeslopen, zo blijkt nu, omdat de registratie wel goed verloopt, maar als iemand daarna wilt inloggen, krijgt hij/zij onderstaande error.

++++++++++
Warning: include_once(/home/blikop/domains/inmaasenwaal.nl/public_html/components/com_community/libraries/core.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/blikop/domains/inmaasenwaal.nl/public_html/plugins/user/welcomemessage/welcomemessage.php on line 53 Warning: include_once(): Failed opening '/home/blikop/domains/inmaasenwaal.nl/public_html/components/com_community/libraries/core.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /home/blikop/domains/inmaasenwaal.nl/public_html/plugins/user/welcomemessage/welcomemessage.php on line 53 Fatal error: Class 'CFactory' not found in /home/blikop/domains/inmaasenwaal.nl/public_html/plugins/user/welcomemessage/welcomemessage.php on line 55
++++++++++

Ik heb overal gezocht en gezocht en gezocht. Vermelding van JoomSocial, maar die heb ik nooit geinstalleerd. Wel allerlei andere extenties van CB zelf (betaald) en andere extenties die ik dagelijks voor andere websites ook gebruik.
Kennelijk is het een combinatie van, zo vermoed ik, maar ik ben geen PHP programmeur.

Is er iemand die mij kan helpen? Ik zit er erg mee in mijn maag. Laat maar weten!


Bericht toegevoegd op 10 december 2014 om 16:27
Vorige bericht was op 10 december 2014 om 10:55


Probleem opgelosd. Er is iets mis gegaan in Joomla! zelf in de map plugins/users. Deze zette mij op het verkeerde been, omdat de foutmelding op een geheel andere plaats werd aangegeven.

opgelosd!
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena