Forms Creator gezocht

  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
17 dec 2014 07:32 #10319 door Gast
Forms Creator gezocht werd gestart door Gast
Hallo,
Ik ben op zoek naar een uitgebreide Forms component. Daarmee bedoel ik niet het gebruik van een simpel (contact)-invulformuliertje maar wel de creatie van schermen die data kunnen opvragen vanuit mijn database, wijzigen en terug opslaan in de database.

Meer concreet: is voor voetbalverbond met 100 clubs aangesloten. Gegevens van alle clubs zitten in MySQL database. Ik wil de mogelijkheid geven aan de verantwoordelijken van de clubs om via de website de gegevens (specifiek voor hun club, dus ik moet ook kunnen filteren op basis van de ingelogde user) te kunnen opvragen, aanpassen en terug opslaan.

Kan iemand mij een al dan niet betalende extensie aanbevelen?
Onderwerp is gesloten.
  • renem
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • MulderMedia.nl
Meer
17 dec 2014 07:32 #10320 door renem
Beantwoord door renem in topic Forms Creator gezocht
RSFromsPro,Fabrik

MulderMedia.nl Onweerstaanbare websites, overtuigende inhoud!
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
17 dec 2014 07:32 #10321 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Forms Creator gezocht
Ik zit te denken aan een extensie die je user-management uitbreidt en zelfbeheer mogelijk maakt. Ik heb voor een klant die dit voor haar leden wilde (>1200 mensen) Easyprofile ingezet. Je kunt hierbij kiezen welke user-gegevens publiek zijn, of uitsluitend voor bepaalde user-groepen te zien zijn. Je kunt ook per gegeven aangeven of dat element editable moet zijn voor de desbetreffende user. En je kunt layered filteren mogelijk maken : geavanceerd zoeken.
En misschien helemaal fantastisch in jouw geval: google maps er aan hangen: dan kun je ook nog eens zichtbaar maken waar al je clubs zitten.

Er is een free version van deze component, die je direct laat zien wat je ermee kunt bereiken.

groet,
Lianne
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena