xmap ziet alleen Engelstalig menu

  • Gutshot
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • ?
Meer
22 dec 2014 09:25 #10214 door Gutshot
xmap ziet alleen Engelstalig menu werd gestart door Gutshot
Zoals aangegeven, ik heb 2 main menu's NL en ENG (en main wat je niet gebruikt bij een meertalige site).
Na het invoegen van Xmap en het toevoegen van beide menu's ziet xmap alleen de Engelse links van het main menu, niet de Nederlandse.

Bij het alleen toevoegen van het Nederlandse menu komt alleen de homepage van het menu tevoorschijn.

Zowel het Engelse als het Nederlandse menu (beide menu's geselecteerd) bestaat uit 12 links, dan zou Xmap toch 24 links in totaal moeten laten zien en geen 12 (Engels alleen)
Onderwerp is gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.net Vertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms. Vertaler van document
Meer
22 dec 2014 09:25 #10215 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic xmap ziet alleen Engelstalig menu
Ik neem aan dat je de sitemap per taal wil hebben, dus op zich lijkt het me niet verkeerd dat er in het Engelse deel 12 links zitten. In het Nederlandse deel zul je ook een sitemap moeten opnemen, waar het Nederlandse deel moet komen?

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Onderwerp is gesloten.
  • Gutshot
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • ?
Meer
22 dec 2014 09:25 #10216 door Gutshot
Beantwoord door Gutshot in topic xmap ziet alleen Engelstalig menu
Ja, maar xmap indexeert de Nederlandse links niet. Hij pakt er maar 1 van de 12 op.

Iemand ervaring met deze extensie ?

storejextensions.org/extensions/jsitemap_professional.html

Als ik het zo lees op hun eigen site is het niet verkeerd, helaas ben ik vaak sceptisch over reviews op eigen sites.
Onderwerp is gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.net Vertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms. Vertaler van document
Meer
22 dec 2014 09:25 #10217 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic xmap ziet alleen Engelstalig menu
Dit is allemaal al wat ouder, maar misschien nog te gebruiken: joomla.vargas.co.cr/en/forum?task=viewtopic&f=5&t=3775

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena