Kan niet inloggen in backend na gebruik AdminExile

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
27 nov 2014 21:31 #10156 door Gast
Ik heb gebruik gemaakt van AdminExile ivm een beter beveiliging. Ineens kan ik nu niet meer inloggen. Ik heb de adminexile.php hernoemd zoals in de docu stond. Nu krijg ik een 'zwevend' inlogscherm en als ik daar mijn inloggegevens invul komt hetzelfde scherm weer terug met de mededeling dat de website meldt 'restricted'.
Ik heb geen flauw idee hoe ik nu weer terugkom bij het 'normale' inlogscherm en hoe weer in te loggen.
Graag iemands hulp, bij voorbaat bedankt.
Han

[edit hvdmeer]Ik heb je topic verplaatst van Veiligheid naar 3rd party extensies waar deze thuishoort.
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
27 nov 2014 21:31 #10157 door Gast
Misschien kun je iets specifieker zijn in je probleem melding. Wat betekent "Ineens kan ik nu niet meer inloggen."? Het is volkomen duidelijk wat je bedoelt, maar het vertelt niets over wat er daadwerkelijk gebeurt. Datzelfde geldt voor zoiets als een 'zwevend' inlogscherm. Nogmaals, prima voor de beeldvorming, maar niet voldoende om te analyseren wat er nu aan de hand is.

Is het wel terecht dat je de oorzaak in AdminExile zoekt?
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
27 nov 2014 21:31 #10158 door Leen
mm ik denk dat je iets vergeten bent als ik zo uit test lijkt het er op dat je een extra wacht woord achter de inlog url moest zetten dus bv
http://localhost/xampp/dtm/administrator/index.php?adminexile
maar als je dat vergeten bent en kan je wel met phpmyadmin naar je database daar zoek je
xxxxx_extensions ga daar naar laatste bladzijde denk ik en zoek daar naar PLG_SYS_ADMINEXILE en klik op wijzigen en zet enabled waar nu een 1 staat op 0
druk dan op de knop start onderaan pagina zodat wijziging opgeslagen wordt

lvda
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
27 nov 2014 21:31 #10159 door Leen
heb je ook geprobeerd via phpmyadmin hem uit te zetten ?

lvda
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena