Easybook Reloaded

• Gast
  • Bezoeker
  • Bezoeker
21 jan 2015 18:43 #9594 door Gast
Easybook Reloaded werd gestart door Gast
Op mijn website maak ik gebruik van het gastenboek EBR.
Ik heb vanmiddag alles via de opties ingesteld naar mijn wens, maar nu ik wederom via opties iets wil veranderen, krijg ik de volgende foutmelding.

String could not be parsed as XML

In de tussentijd heb ik niets "raars" gedaan. Weet iemand hoe dit komt?

Verder is mijn site 2-talig. Ik heb al een bestand hier op het forum gevonden om het gastenboek Nederlandstalig te krijgen. Alleen omdat het een component is die via het menu een link maakt, ben ik bang dat op de Engelstalige site ook de Nederlandse versie komt.
Hoe krijg ik EBR 2-talig op mijn site?

Alvast bedankt.
Onderwerp is gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
Meer
21 jan 2015 18:43 #9595 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Easybook Reloaded

Eostre;118103 schreef : Verder is mijn site 2-talig. Ik heb al een bestand hier op het forum gevonden om het gastenboek Nederlandstalig te krijgen. Alleen omdat het een component is die via het menu een link maakt, ben ik bang dat op de Engelstalige site ook de Nederlandse versie komt.
Hoe krijg ik EBR 2-talig op mijn site?

De vertaling op ons forum is voor 1.5 en dus verouderd.
Ik vond deze link naar de Nederlandse vertaling: translations.joomlapt.com/languagepacks/easybook-reloaded/nl-NL
Dit taalbestand zou je gewoon moeten kunnen installeren alsof het een extensies is.

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena