Extensie voor profielen?
- Gast
- Bezoeker
03 feb 2015 12:25 #9298
door Gast
Extensie voor profielen? werd gestart door Gast
Hoi
Ik heb Joomla gebruikt voor een sportclub en nu wil ik voor elk lid een 'profiel' aanmaken, publiek. Met wat info over hem/haar. Hoe pak ik dit het beste aan? Losse pagina;s onderbrengen is niet echt een optie, dan moet alles echt handmatig. Zijn er extensies welke dit kunnen, en dan liefst niet zoiets als community builder want dat is echt veel te omvangrijk voor enkel deze functie.
Thanks!
Ik heb Joomla gebruikt voor een sportclub en nu wil ik voor elk lid een 'profiel' aanmaken, publiek. Met wat info over hem/haar. Hoe pak ik dit het beste aan? Losse pagina;s onderbrengen is niet echt een optie, dan moet alles echt handmatig. Zijn er extensies welke dit kunnen, en dan liefst niet zoiets als community builder want dat is echt veel te omvangrijk voor enkel deze functie.
Thanks!
Onderwerp is gesloten.
- joris85
- Bezoeker
03 feb 2015 12:25 #9299
door joris85
Beantwoord door joris85 in topic Extensie voor profielen?
Ha Snewpers,
Welkom
Als je het redelijk simpel wil zonder verder veel koppelingen (betalingen, abonnementen, maps met locaties enz...) dan raad ik www.easy-profile.com/ aan.
Ik vond deze erg vriendelijk en makkelijk in te stellen.
Wil je toch meer dan ga je naar Jomsocial of de Community builder.
Zelf wel met de oude Community builder gewerkt en niet met Jomsocial.
Ik gok dat Community builder qua layout minder mooi is out of the box en meer joomla developers gericht. dus veel mogelijkheden.
Jomsocial meer gericht op makkelijk en mooi is mijn idee.
Omdat geen ervaring heb met de nieuwste versies kan ik het helemaal fout hebben dus verbeter me vooral
Welkom
Als je het redelijk simpel wil zonder verder veel koppelingen (betalingen, abonnementen, maps met locaties enz...) dan raad ik www.easy-profile.com/ aan.
Ik vond deze erg vriendelijk en makkelijk in te stellen.
Wil je toch meer dan ga je naar Jomsocial of de Community builder.
Zelf wel met de oude Community builder gewerkt en niet met Jomsocial.
Ik gok dat Community builder qua layout minder mooi is out of the box en meer joomla developers gericht. dus veel mogelijkheden.
Jomsocial meer gericht op makkelijk en mooi is mijn idee.
Omdat geen ervaring heb met de nieuwste versies kan ik het helemaal fout hebben dus verbeter me vooral
Onderwerp is gesloten.