Window popup

  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
16 feb 2015 22:08 #9205 door
Window popup werd gestart door
Ik heb een window popup gemaakt via JCE. Deze werkt prima. Echter op een tablet niet.
Weet iemand hoe dit op te lossen?
Discussie gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Lees meer
16 feb 2015 22:08 #9206 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Window popup
Hallo,

heeft u misschien een link van u site?

Groeten Ron :D
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
16 feb 2015 22:08 #9207 door
Beantwoord door in topic Window popup
Ik heb u een prive bericht gestuurd.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena