module Joaktree

  • Gast
  • Bezoeker
  • Bezoeker
28 feb 2015 10:38 #8933 door Gast
module Joaktree werd gestart door Gast
Wie kan mij helpen ?

Ik heb een probleempje met de joomla module Joaktree. Ik heb deze vraag ook al op andere forums weggezet maar tot op heden zonder resulaat.
Als je gaat naar:
www.familiehuijbregts.nl/stamboom-huijbr...t-0-a-1/1!JT00000255 en men klikt daar op het tabblad "informatie" verschijnt er een tekst met foto.
Deze tekst en foto is gemaakt in een joomla artikel en heeft bij de Meta trefwoorden het unieke nummer van de persoon waar het over gaat. In dit geval JT00000255.
Dat werkt dus prima.

Als je gaat naar:
www.familiehuijbregts.com/zoek/jt-0-a-2/2!JT00001003
waar hetzelfde is gedaan werkt het NIET.

Ik heb al ontdekt dat de regel:<div id="jt2tabpageid" class="jt-show-block">
op de site waar het wel werkt op een andere plaats staan dan op de site waar het niet werkt. Veel verder kom ik niet.
Ik weet niet in welk bestand ik dit evt kan aanpassen. Met firebug kan ik dat helaas niet ontdekken. Het is dan nog maar de vraag of mijn probleem hiermee kan oplossen...
Wie kan mij helpen?


Bericht toegevoegd op 28 februari 2015 om 10:09
Vorige bericht was op 23 februari 2015 om 19:04


Door joomla foutopsporing aan te zetten verschijnt na het klikken op het tabblad "informatie"de volgende foutmelding:

Fatal error: Class 'JFile' not found in /home/famhuijbr/domains/familiehuijbregts.com/public_html/components/com_joaktree/helper/person.php on line 1639

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen ?


Bericht toegevoegd op 28 februari 2015 om 11:38
Vorige bericht was op 28 februari 2015 om 10:09


Zojuist de oplossing gevonden !


toevoegen in:
webcomponents/com_joaktree/helper/person.php on line 21

jimport('joomla.filesystem.file');

Allemaal Kei bedankt voor het meedenken !

Grt Bruno
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena