Image te groot op website

  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
27 feb 2015 20:26 #8918 door
Image te groot op website werd gestart door
Wanneer ik in Joomla 3.3 via JCE editor een artikel aanmaak en daar enkel een afbeelding in toevoeg met beperkte afmetingen bvb 150 op 100 pixels dan wordt deze bij het bekijken van deze pagina op de website toch op de volledige breedte getoond. Welke settings dien ik aan te passen om dit te vermijden ?
VB excelsior-kaart.net/in-de-krant/74-gva-2...is-een-plezante-club

[edit hvdmeer] Uw topic is verplaatst naar het juiste forum, want dit heeft niks met feedback over dit forum te maken. Graag opletten in welke forum u een topic plaatst.
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Weet soms dingen
Meer
27 feb 2015 20:26 #8919 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Image te groot op website
Het ziet er naar uit dat de afbeelding op 100% wordt geschaald, zet eens px er achter. Heb je de afmeting zelf toegevoegd in de bron of dit via de JCE image popup gedaan?

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
27 feb 2015 20:26 #8920 door
Beantwoord door in topic Image te groot op website

Werner_C;119138 schreef : Wanneer ik in Joomla 3.3 via JCE editor een artikel aanmaak en daar enkel een afbeelding in toevoeg met beperkte afmetingen bvb 150 op 100 pixels dan wordt deze bij het bekijken van deze pagina op de website toch op de volledige breedte getoond. Welke settings dien ik aan te passen om dit te vermijden ?

Het beste kan je de afbeelding vast op de juiste maat maken in een tekenprogramma. Zo "weegt" de afbeelding ook niet gelijk zoveel ;)
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena