phoca galery plaatjes niet zichtbaar

  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
11 mrt 2015 20:29 #8686 door
goedenavond,
inmiddels weet ik dat dit probleem bij meer mensen bekend is, kan het topic allee nniet terugvinden in het forum.
de uitleg die ik via een andere weg doorkreeg over dit probleem is voor een leek niet te begrijpen.
"controleer of bij afbeeldingen rechtsboven de status van het aanmaken van miniaturen op groen staat. is dit niet het geval, ga dan naar voorkeuren en zet deze instelling op ja
vraag: bij de afbeeldingen in mediabeheer of bij de images via componenten? bij beiden gekeken maar zie niks.
vraag: waar vind ik "voorkeuren"?

"zet het weergave aantal onder aan de pagina waar de thumbnails moeten verschijnen op 100 zodat je ze allemaal kunt zien binnenkomen. is dit getal niet hoog genoeg dan komen ze soms niet en dan zie je lege thumbnails.

vraag: waar zie je dit?

ik ben een heel eind gekomen met mijn site, alles heb ik zelf moeten indekken maar evengoed ben ik nog steeds een leek en zijn de meeste antwoorden voor mij abacadabra. hoop dat iemand mij stapsgewijs kan vertellen hoe of wat.

(bovengenoemde uitleg heb ik overigens via ARGAWEB gekregen maar is alleen via mijn mobiel te openen, niet in mijn mailbox op de computer).
Onderwerp is gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
Meer
11 mrt 2015 20:29 #8687 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic phoca galery plaatjes niet zichtbaar

samobin74;119568 schreef : goedenavond,
inmiddels weet ik dat dit probleem bij meer mensen bekend is, kan het topic allee nniet terugvinden in het forum.
de uitleg die ik via een andere weg doorkreeg over dit probleem is voor een leek niet te begrijpen.
"controleer of bij afbeeldingen rechtsboven de status van het aanmaken van miniaturen op groen staat. is dit niet het geval, ga dan naar voorkeuren en zet deze instelling op ja
vraag: bij de afbeeldingen in mediabeheer of bij de images via componenten? bij beiden gekeken maar zie niks.
vraag: waar vind ik "voorkeuren"?

"Voorkeuren" is "Opties", dit vind je binnen de component Phoca Gallery rechts boven (knop) en dan miniaturen.

samobin74;119568 schreef : goedenavond,
"zet het weergave aantal onder aan de pagina waar de thumbnails moeten verschijnen op 100 zodat je ze allemaal kunt zien binnenkomen. is dit getal niet hoog genoeg dan komen ze soms niet en dan zie je lege thumbnails.

vraag: waar zie je dit?

Ik denk bij Opties - Categorie weergave - Standaard waarde paginering (categorieweergave)

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena