zoekmachine

  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
23 mrt 2015 14:10 #8407 door
zoekmachine werd gestart door
ik wil een site bouwen voor een asiel, met een uitstekende zoekmachine. Iets gelijk destratengids.be. Aan de hand van een aantal parameters die je kan invullen op het zoekblad kom je bij een asieldier.
Iemand een idee voor een goede extensie, heb al sobipro geprobeerd maar heeft toch wat beperkingen. Nog ideeën.
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
23 mrt 2015 14:10 #8408 door
Beantwoord door in topic zoekmachine
Wat zijn precies de wensen voor het component. Ik weet uit een persoonlijke project die nog niet online staat dat de standaard zoekmachine van de laatste Joomla ook erg sterk is met de juiste aanpassingen/instellingen. Vandaar mijn vraag wat zijn precies de wensen.
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
23 mrt 2015 14:10 #8409 door
Beantwoord door in topic zoekmachine
zou iets willen maken zoals destratengids.be voor een asiel. Twee a drie parameters invullen en je krijgt een lijst (of artikels) met de dieren die in aanmerking komen en een foto
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
23 mrt 2015 14:10 #8410 door
Beantwoord door in topic zoekmachine
Extenties -> plugins -> Inhoud - Slim zoeken

Denk dat je daar wel een heel eind verder komt. Engelse documentatie hierover is te vinden op:

Joomla 2.5 * wijkt qua functionaliteit niet heel erg af van 3
www.ostraining.com/blog/joomla/smart-search/


Erg uitgebreid van zichzelf al.
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
23 mrt 2015 14:10 #8411 door
Beantwoord door in topic zoekmachine
thnx nog nooit gebruikt en dus zeker het onderzoeken waard; hou je op de hoogte. Nu was ik bezig met de extensie sobipro, maar is niet perfect ( moeilijk aan te passen lay out)


Bericht toegevoegd op 26 maart 2015 om 12:42
Vorige bericht was op 26 maart 2015 om 08:20


Toch niet wat ik zocht. Ik kan enkel zoeken op auteur, artikel... Zou moeten kunnen zoeken op zelfbepaalde parameters, vb hond of kat, ras, leeftijd...
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena