Lege pagina's na invoeren van Widgetkit

  • Gast
  • Bezoeker
  • Bezoeker
29 mrt 2015 18:16 #8320 door Gast
Hallo,

ik zit met een probleem en hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb de extentie "Widgetkit" op mijn website willen installeren om hier een slide show met logo's op de pagina mee te plaatsen.
Echter na het volgen van de instructies werkte het niet. Nu heb ik de widget uitgeschakeld maar nu zijn alle pagina's leeg. Er staan nergens meer artikelen, foto's of andere content. Ik heb alles al meerdere keren geselecteerd en opnieuw gepubliceerd maar niets helpt. Is er iemand die hier een oplossing voor heeft? Hoop het wel want alleen een webpage met een koptekst en foto en navigatie-balk is best saai...
Alvast dank!
Onderwerp is gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
29 mrt 2015 18:16 #8321 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Lege pagina's na invoeren van Widgetkit
Hallo,

als eerste van harte welkom hier.

Cache al opgeschoond van je site?

Groeten Ron :D
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Weet soms dingen
Meer
29 mrt 2015 18:16 #8322 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Lege pagina's na invoeren van Widgetkit
Hoi Pretnoot, aangezien widgetkit niet in de core zit heb ik je topic even daarvan verplaatst naar de 3rd party.
  • Welke versie van Joomla en welke versie van widgetkit gebruik je?
  • Hoe heb je de extensie (widgets zijn van Wordpress) uitgeschakeld?
  • Als je widgetkit opnieuw installeert zijn dan de artikelen weer terug?

Ik denk dat je de extensie verkeerd verwijderd hebt waardoor er wel code opgestart wordt maar hij daarna vastloopt. Dus misschien widgetkit opnieuw installeren en dan op de juiste manier weer verwijderen zou kunnen helpen.

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Weet soms dingen
Meer
29 mrt 2015 18:16 #8323 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Lege pagina's na invoeren van Widgetkit
Kleine, offtopic, uitleg. Bijna alle subfora gaan hier over Joomla.
Als je iets installeert in Joomla betekent dat dit een 3rd party is. Dus alleen de basisinstallatie is core. Je had je topic in core geplaatst maar widgetkit moet je installeren dus valt hij in de categorie 3rd party. :)

Versie 2.5.16? Dan zou ik zodra het kan Joomla updaten naar 2.5.28. Je kan het pakket hier downloaden:
download.joomlacommunity.eu/downloads/fi...e-patch_package.html

Niet dat het je probleem oplost maar je website is weer een stuk veiliger.
Ik heb even snel geen antwoord op je vraag, moet aan het werk. ;)
Maar er zal vast iemand een antwoord komen geven.

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
  • Eric Beernink
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • [url=https://www.insitevision.nl]www.insitevision.nl[/url] voor een website die past bij uw wensen!
Meer
29 mrt 2015 18:16 #8324 door Eric Beernink
Beantwoord door Eric Beernink in topic Lege pagina's na invoeren van Widgetkit
Hallo Pretnoot,

Gebruik je soms een beveiligingstool zoals Admin Tools op je site heb je daarmee een .htaccess gemaakt?

Zo ja dan dien je voor Widgetkit het volgende toe te voegen bij de sectie "Sta directe toegang, inclusief .php bestanden, in deze mappen toe": cache/widgetkit

Dan je .htaccess opnieuw genereren en dan werkt het.

Als je geen Admin Tools gebruikt en bovenstaande geen oplossing is zou ik even contact opnemen met de support van Yootheme.

Groet,
Eric
Onderwerp is gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
Meer
29 mrt 2015 18:16 #8325 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Lege pagina's na invoeren van Widgetkit

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Bezoeker
  • Bezoeker
29 mrt 2015 18:16 #8326 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Lege pagina's na invoeren van Widgetkit
als widgetkit niet werkt is er iets anders aan de hand en dan helpt het niet om een andere extensie te installeren
Ad
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena