JCE HTML slaat niet op

  • Gast
  • Bezoeker
  • Bezoeker
03 apr 2015 11:58 #8222 door Gast
JCE HTML slaat niet op werd gestart door Gast
Beste Forumleden,

Ik ben nog redelijk nieuw met Joomla (3), maar het volgende probleem:

Ik gebruik de JCE en ik kon tot op heden mijn html codes plaatsen zonder problemen (in dit geval partner bol.com)

Vandaag ontdekte ik dat mijn html codes niet meer zichtbaar zijn en in de toggle mode van JCE worden de codes niet meer opgeslagen. Gegoogled bij JCE, maar kom er niet uit.

Iemand enig idee hoe dit te tackelen?

Groet,

Donald

[edit hvdmeer]Aangezien JCE niet tot de core installatie van Joomla behoort is uw topic verplaatst naar het juiste forum, graag opletten in welke forum u een topic plaatst.
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
03 apr 2015 11:58 #8223 door Leen
Beantwoord door Leen in topic JCE HTML slaat niet op
Als je de artikelen(html codes)maakt in backend beheer als administrator kijk dan eens bij
Systeem >Algemene instellingen > tabblad > tekst Filters en daar bij Super gebruikers of geen filter is invullen.
of ander bij Componenten > Jce > JCE Administratie :: Bewerk profiel - [Default]
Profielen tekstverwerker tab tekstverwerker parameter > uitgebreid of daar alles op ja staat en of er geen verboden elementen zijn ?

lvda
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
03 apr 2015 11:58 #8224 door Leen
Beantwoord door Leen in topic JCE HTML slaat niet op
Hoi Donald,

offtopic
even een Tip als je op het forum een code wil laten zien kan je beter even
op de knop uitgebreid(go advanced) klikken en dan de code tag gebruiken zodat code netjes wordt weergegeven..
ontopic.
Ik weet waarom dat met die html code plaatsen niet meer werkt bij jou als het eerst wel heeft gewerkt.(heb je iets nadien geinstalleerd?)
ik weet wel dat meestal kon met de module aangepast html bij module beheer