Facebook tijdlijn

  • Patrick
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla Enthousiasteling
Meer
09 apr 2015 05:47 #8064 door Patrick
Facebook tijdlijn werd gestart door Patrick
Goedemorgen,

Wie van jullie heeft er ervaring met het tonen van een facebook-meldingen in een joomla-site. Ik wil graag het volgende: een facebook-meldingen, die niet alleen de berichten toont van de beheerder, maar ook van vrienden of liefst iedereen, die de facebook-pagina tagged. Het verhaal hierachter: vrienden van mij gaan trouwen, deze willen alle gasten een foto laten publiceren op een facebook-tijdlijn. Deze tijdlijn wordt dan op een groot scherm in de zaal getoond. Nu kunnen we natuurlijk "gewoon" de facebookpagina tonen, maar ik heb gezegd dat ik dit zo in een joomlasite heb gezet, dus ... daar gaat het mis. Ik kan niets vinden wat facebook-meldingen toont, wel plugins die tijdlijnen tonen. Ik zoek al twee dagen naar een oplossing, misschien is er iemand onder jullie die dit probleem al eens heeft gehad en er een oplossing voor weet.

Alvast bedankt voor het meedenken en jullie reacties!
Onderwerp is gesloten.
  • Robert
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Robert is Joomla!-ontwikkelaar bij Yolknet, een bedrijf dat klanten ontzorgt met een breed aanbod aa
Meer
09 apr 2015 05:47 #8065 door Robert
Beantwoord door Robert in topic Facebook tijdlijn
In de Joomla Extensions Directory kun je vast iets vinden. Als je zoekt op "Facebook" en de zoekfilter op "Free Download" zet krijg je veel hits waar ongetwijfeld iets tussen zit wat je kunt gebruiken.
En anders kun je ook een menu-item aanmaken met als type "Wrapper". Hiermee kun je een iframe maken die de betreffende Facebook-pagina laadt. Zo heb je toch je Joomla-site en integratie met Facebook ;-)

Yolknet - all for web
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena