Fotogallerij met zoekfunctie in caption en winkelmandje

  • Gast
  • Bezoeker
  • Bezoeker
16 apr 2015 12:51 #8005 door Gast
Goede middag,
Sta mij toe om mij eerst even voor te stellen. Mijn eigenlijke naam in Nic Declercq, ik ben al 15 jaar persfotograaf voor Het Nieuwsblad en gebruik ook al bijna zolang Joomla om mijn beelden aan de wereld te tonen.

Nu heb ik mij hier lid gemaakt en dit om wel volgende specifieke reden. Ik ben namelijk op zoek naar een fotogallerij (liefst binnen joomla) met de volgende mogelijkheden:
- uploaden van beelden in bulk en weergeven van de exif header, (meerbepaald de caption.) zoeken in de caption en zo de gevonden beelden weergeven in een gallerij.
- Winkelmandje dat zelf te configureren is
- mogelijkheid om beveiligde full-res beelden te downloaden dmv een paswoord.
- Dit alles te bekijken vanop elk toestel (pc, mac, portable devices, enz.)

Ik weet, 'k vraag veel, maar ben al weken ernaar op zoek. heb al iets gevonden, maar is helemaal engelstalig en je ziet de bijschriften van de foto's niet, wat wel een must is voor de redactie.

Een voorbeeld van zo een gallerij is: photos.ndfoto.be/pers/sportbeelden2015/index.html

Dit is een module om te gebruiken vanuit Lightroom, maar is niet responsive, dus niet meer geschikt voor mij. Maar deze bevat wel alles wat ik nodig heb.

Weet iemand een dergelijke module ('k heb er al 100-den bekeken en naar de makers gemaild als er iets onbrak) met dergelijke functies of moest iemand zich geroepen voelen om dit te programmeren voor mij, mag je ook altijd contact opnemen. Hoeft niet gratis te zijn. De meest volledige gallerijen die ik vond hebben geen zoekfunctie in de caption-data of er ontbreekt een winkelmandje.

Een ideale uitvoering, qua uitzicht en mogelijkheden (nu wel niet joomla-based, wat ik liever wel zou hebben) is dit: sytistdemo.picturespro.com/clients/fresh-couple/#photo=thumbs helaas wil de programmeur geen zoekfunctie inbouwen die zoekt in de caption data.

Alvast hartelijk bedankt!
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena