Foto en video extensie met lightbox

  • Gast
  • Bezoeker
  • Bezoeker
08 apr 2015 21:15 #7974 door Gast
Foto en video extensie met lightbox werd gestart door Gast
Hallo,

Ik ben bezig met m'n eerste one-page site die ik gekocht heb www.wiselythemes.com/index.php?theme=beat_joomla en zoek het liefst een gratis foto en video extensie om een gallery te maken die tevens de foto's en video's kan openen in een lightbox,

Op de gekochte template (zie link) onder het kopje "gallery" kan ik alleen foto's plaatsen. Dit moeten foto's en video's zijn en eigenlijk in de zelfde layout. Op de site wordt gebruik gemaakt van modules die je kan koppelen aan een menu item dus er moet een module in de extensie zitten. Ik heb uiteraard zelf al veel gekeken en getest maar niets gevonden helaas of het werkt niet (nou ben ik ook geen expert maar toch) Heb ook al contact gehad met de ontwikkelaar maar om dit aan te passen gaat vrij duur worden zegt men. Andere tips om dit eventueel te creëren hoor ik natuurlijk ook graag.

Groetjes,
Dennis
Onderwerp is gesloten.
  • Robert
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Robert is Joomla!-ontwikkelaar bij Yolknet, een bedrijf dat klanten ontzorgt met een breed aanbod aa
Meer
08 apr 2015 21:15 #7975 door Robert
Beantwoord door Robert in topic Foto en video extensie met lightbox
Phoca Gallery heeft veel opties: extensions.joomla.org/extension/phoca-gallery

Yolknet - all for web
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Weet soms dingen
Meer
08 apr 2015 21:15 #7976 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Foto en video extensie met lightbox
En? Afgehandeld?

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena