welke extensie raden jullie aan voor article comments?

  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
15 apr 2015 10:37 #7856 door
Hai allemaal,

Mijn naam is Anita, ben al twee jaar bezig om mijn eigen website te maken met Joomla. Veel geleerd, veel geprobeerd en overnieuw gedaan, omdat het niet naar mijn zin was:D. Ik ben dus hier een newbie, dit is ook mijn eerste post ooit op dit forum.
Inmiddels is mijn website bijna klaar om live te gaan, maar ik zoek nog een geschikte extensie voor de opmerkingen en reacties op mijn artikelen. Het zou moeten voldoen aan de volgende eisen:
- mooi licht uiterlijk, zonder zwarte randen (of makkelijk in te stellen)
- lijkt een beetje op die van (een favoriete website van mij) www.brendakookt.nl .
- graag free i.v.m. klein budget

Graag hoor ik jullie voorkeuren, adviezen en tips hierover.
Alvast bedankt voor het meedenken ;).

groetjes,

Anita.
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Weet soms dingen
Meer
15 apr 2015 10:37 #7857 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic welke extensie raden jullie aan voor article comments?
De reacties op die Wordpress website zijn die van de standaard plugin van WP. Ik gebruik sindskort zelf Disquss als commentaarsysteem. Een overzicht van extensies kan je hier vinden:
extensions.joomla.org/category/social-web/social-comments

En deze gebruik ik:
extensions.joomla.org/extensions/extensi...ents/disqus-comments

En de demo op hun eigen website:
demo.joomlaworks.net/disqus-comments-cat...qus-comments-article

En deze is gratis, je moet je registreren op disqus en mensen kunnen zelf een reactie via een sociaal media account willen geven of als anoniem (je kan dan wel een naam geven)

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
  • Robert
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Robert is Joomla!-ontwikkelaar bij Yolknet, een bedrijf dat klanten ontzorgt met een breed aanbod aa
Meer
15 apr 2015 10:37 #7858 door Robert
Ik kwam van de week ook een mogelijkheid tegen waarmee mensen via Facebook kunnen reageren. Die reacties komen onder je artikel te staan. Is dat misschien iets?

Yolknet - all for web
Onderwerp is gesloten.
  • Robert
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Robert is Joomla!-ontwikkelaar bij Yolknet, een bedrijf dat klanten ontzorgt met een breed aanbod aa
Meer
15 apr 2015 10:37 #7859 door Robert
Ik heb er geen ervaring mee, maar dit is een voorbeeld: extensions.joomla.org/extensions/extensi...book-social-comments
In de JED staan er meer, dus je kunt kijken welke het beste bij jouw situatie past.

Yolknet - all for web
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Weet soms dingen
Meer
15 apr 2015 10:37 #7860 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic welke extensie raden jullie aan voor article comments?
Overigens, qua facebook comments. Je kan met disqus op verschillende manieren inloggen.
  • Disqus-account
  • Twitter-account
  • Facebook-account
  • Google+-account
Je hebt op die manier meteen de belangrijkste sociale platformen gedekt die mensen kunnen gebruiken om in te loggen. En als iemand niet een sociale login willen gebruiken kunnen ze anoniem plaatsen (geloof ik) of een disqus-account aanmaken.

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
  • Robert
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Robert is Joomla!-ontwikkelaar bij Yolknet, een bedrijf dat klanten ontzorgt met een breed aanbod aa
Meer
15 apr 2015 10:37 #7861 door Robert
@anitabirdy, welke gaat het worden en waarom? Misschien interessant voor toekomstige Joomlers met eenzelfde vraag.

Yolknet - all for web
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena