Weet iemand waarom ik ineens een foutmelding krijg?

  • Gast
  • Bezoeker
  • Bezoeker
29 apr 2015 12:45 #7660 door Gast
Hallo,
Ineens krijg ik een foutmelding op de site van mijn man. Ik krijg een melding dat de like en Share plugin een fout heeft in regel 369 maar hoe kan dat nu, het is een plugin. Hoe kan ik dat verhelpen? Ik heb al naar updates van de plugin gezocht maar kan niets vinden. Ik heb nu de plugin even disabled maar wil hem wel graag blijven gebruiken. De plugin draait al 2 jaar (tot nu) probleemloos.

Notice: Use of undefined constant getValue - assumed 'getValue' in /public/sites/www.5sterren-diensten.nl/plugins/content/facebooklikeandshare/facebooklikeandshare.php on line 369

Bij voorbaat dank,
Groetjes,
Mar.
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Bezoeker
  • Bezoeker
29 apr 2015 12:45 #7661 door Gast
Kan het zijn dat je voor een ander probleem de Error Reporting (in Global Configuration) op maximum hebt gezet? Dan worden ook meldingen (notices) getoond, in plaats van enkel de foutmeldingen (fatal errors) die standaard getoond worden.

Een notice is een fout die wel opgemerkt wordt, maar die niet zo erg is dat het hele script niet meer werkt.

Als ik Google naar de foutmelding zie ik dat je niet de enige bent met het probleem, dus ik verwacht dat om de plugin eea niet netjes geprogrammeerd is.

Zolang er geen update is van de plugin kan je de Error Reporting op default of none zetten om de error te verbergen. Maar wie weet kan je wel redelijk eenvoudig zelf een oplossing voor het probleem vinden.

Kan je het stukje code plaatsen wat voor de foutmelding zorgt?
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Bezoeker
  • Bezoeker
29 apr 2015 12:45 #7662 door Gast
Dank voor de reacties. Nee jEmiel, ik ben bij deze site nergens meer aan geweest als alleen de laatste nieuwsfeiten in een artikel bewerkt. Verder niets. Vorige week was dat bericht er nog niet en deze week plopt hij in een keer op beeld.

Zal ik doen sovainfo. Waar doe ik dat? In de plugin zelf of in instellingen?
Als ik de nieuwste update download, kan ik die dan zo over deze oude heen installeren? Of moet deze er eerst uit?
Bedankt weer voor de reacties.
Groetjes,
Mar


Bericht toegevoegd op 30 april 2015 om 21:24
Vorige bericht was op 30 april 2015 om 21:21

jEmiel;121067 schreef : Kan je het stukje code plaatsen wat voor de foutmelding zorgt?

Dat is dus deze:
Notice: Use of undefined constant getValue - assumed 'getValue' in /public/sites/www.5sterren-diensten.nl/plugins/content/facebooklikeandshare/facebooklikeandshare.php on line 369
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Bezoeker
  • Bezoeker
29 apr 2015 12:45 #7663 door Gast
Betekent het dat als ik de php file zelf verander, er ook geen foutmelding meer komt? Ik ga het proberen. Bedankt in ieder geval. Je hoort hoe het afloopt.

Groetjes en een fijn weekend,
Mar


Bericht toegevoegd op 1 mei 2015 om 18:36
Vorige bericht was op 1 mei 2015 om 18:23


Zo als je ziet is het nog niet weg al staat het nu wel tussen single quotes. Ik heb nu de foutrapportage uitgezet bij de server en de melding is nu wel weg gelukkig. Werkt hij nu nog wel? In ieder geval is de melding weg. Bedankt!

Notice: Use of undefined constant getValue - assumed 'getValue' in /public/sites/www.5sterren-diensten.nl/plugins/content/facebooklikeandshare/facebooklikeandshare.php on line 369

Groetjes en een fijn weekend,
Mar
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena