Ik zoek een aantal gratis extensies voor mijn site

  • Gast
  • Bezoeker
  • Bezoeker
18 apr 2015 21:39 #7647 door Gast
Beste mensen,

Ik ben voor mijn site op zoek naar een aantal extensies oid, ik kon vroeger op extensions.joomla.org/ makkelijk iets vinden maar het is nu zo rommelig vind ik vandaar mijn vraag hier:

1- ik wil in de body van mijn pagina een korte artikelen met plaatjes laten zien dat als de bezoeker op klikt dan kan verder naar de pagina gaan, kijk naar deze site demo2.ltheme.com/joomla-one-page-templates/lt-stable/
onderaan de pagina zie je foto's van medewerkers met een tekst, ik wil zoiets maar wel FREE.
of gewon de site van joomla: extensions.joomla.org/extensions/extensi...ers=0&clearfilters=1


2- een mooie formulier waar ik makkelijk uit te breiden kan zoals fox pro of RSForm Pro of zoiets maar moet wel gratis zijn of als iemand deze hebt dan wil ik ze even lenen. www.rsjoomla.com/joomla-extensions/joomla-form.html ik wil dat de velden een ronde randen hebben!!!!


3- ik wil ook de logos van facebook en twitter dominant aan de zijkanten van de pagina's laten zien, als ik naar boven of beneden blader dan blijven deze in zicht en verdwijnen dus niet.

4- is er een truc waarbij ik de foto's over andere delen van bv een bestaand slid show heen laten gaan? weliswaar doorzichtig maar wel overheen, ik hoop dat u begrijpt wat ik bedoel

[edit hvdmeer] Uw topic is verplaatst naar het juiste forum, graag opletten in welke forum u een topic plaatst.
Onderwerp is gesloten.
  • renem
  • Bezoeker
  • Bezoeker
18 apr 2015 21:39 #7648 door renem
Ik wil ook graag betaalde software lenen, kunnen we daar een clubje voor oprichten?
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Weet soms dingen
Meer
18 apr 2015 21:39 #7649 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Ik zoek een aantal gratis extensies voor mijn site
Hoi naderhoten, ik persoonlijk heb na je vragen gelezen te hebben nu niet bepaald meteen de zin om voor jou aan het zoeken te gaan. Je wilt van alles maar gratis en anderen mogen het voor je gaan zoeken, begrijp ik het zo goed? Je weet precies wat je wilt hebben begrijp ik, ga naar JED en kies daar de desbetreffende categorie en zet het Free/Paid filter op Free.

1. Maak een artikel aan, gooi er een afbeelding in en zet de rest na het lees meer gedeelte.
2. Forms
3. Social
4. Geen flauw idee, had je zelf al gezocht?

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Weet soms dingen
Meer
18 apr 2015 21:39 #7650 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Ik zoek een aantal gratis extensies voor mijn site
Persoonlijk vind ik de nieuwe structuur van JED makkelijker werken, het is overzichtelijker. Zo begin ik tegenwoordig met het intypen van de categorie zodat ik die niet hoef op te zoeken want die naamgeving blijft bij mij niet hangen.

Ophef over gratis extensies is er ook vaak genoeg, ik zie vaak vragen voorbij schieten (niet alleen hier) waar men gratis functionaliteiten willen toevoegen aan een website met allerlei eisen waaraan het moet voldoen. Gratis extensies zijn vaak met reden gratis, misschien is wat jij wil niet gratis op te lossen.

Overigens, het valt me nu pas op. Je vraagt om een illegale kopie van een betaalde extensie. Dit is niet toegestaan op dit forum.

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Bezoeker
  • Bezoeker
18 apr 2015 21:39 #7651 door Gast
Over punt 4: het is mogelijk om met CSS modules absoluut te positioneren. Daardoor kan je dus bijvoorbeeld afbeeldingen over een slideshow krijgen. Met opacity en filter (css) kan je ook afbeeldingen transparant maken.

Het is alleen geen mooie oplossing, en je zult ook goed moeten testen of in alle (mobiele) browsers het goed werkt.
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Bezoeker
  • Bezoeker
18 apr 2015 21:39 #7652 door Gast
Beste Emile,

zou je hier een stuk code neerzetten waarmee de foto's over een andere foto's of modules heen kunnen ??????
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Bezoeker
  • Bezoeker
18 apr 2015 21:39 #7653 door Gast
Oops... maar je bent geweldig met radios krijg ik hem mooi rond :P)
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena