lof article show

  • Gast
  • Bezoeker
  • Bezoeker
03 mei 2015 19:03 #7575 door Gast
lof article show werd gestart door Gast
Iemand enig idee waarom ik de article lof show niet aan de praat krijg.
Ik krijg een rondddraaiend cirkeltje op de site wanneer ik de module op publiceer zet. zie het bijgevoegd plaatje en dan onder foto de module met in het midden een cirkeltje wat blijft ronddraaien.
Het lijkt of de artikelen met een plaatje die ik wil laten zien op de 1 of andere manier niet kunnen worden ingeladen.



[edit hvdmeer] Uw topic is verplaatst naar het juiste forum want "Lof ArticlesSlideShow" behoort niet tot de core Joomla-installatie, graag opletten in welke forum u een topic plaatst.


Bericht toegevoegd op 3 mei 2015 om 21:03
Vorige bericht was op 3 mei 2015 om 20:19

tonloh;121159 schreef : Iemand enig idee waarom ik de article lof show niet aan de praat krijg.
Ik krijg een rondddraaiend cirkeltje op de site wanneer ik de module op publiceer zet. zie het bijgevoegd plaatje en dan onder foto de module met in het midden een cirkeltje wat blijft ronddraaien.
Het lijkt of de artikelen met een plaatje die ik wil laten zien op de 1 of andere manier niet kunnen worden ingeladen.



[edit hvdmeer] Uw topic is verplaatst naar het juiste forum want "Lof ArticlesSlideShow" behoort niet tot de core Joomla-installatie, graag opletten in welke forum u een topic plaatst.


Oke excuses,. Maar waar vindt ik de topic nu terug?
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Weet soms dingen
Meer
03 mei 2015 19:03 #7576 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic lof article show
3rd Party extensies (3.0-3.x)

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Bezoeker
  • Bezoeker
03 mei 2015 19:03 #7577 door Gast
Beantwoord door Gast in topic lof article show
Ben naar de website gegaan, maar heb de niet werkende module niet kunnen vinden. 9/10 van de keren dat het laden niet lukt blijkt het te komen doordat jQuery of dubbel ingeladen wordt (en dus voor conflicten zorgt), of helemaal niet.

Heb je de optie om jQuery in of uit te schakelen?
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
03 mei 2015 19:03 #7578 door Leen
Beantwoord door Leen in topic lof article show
Ik wou die lof article show voor je uit proberen maar bij Joomla! Extensions Directory
kom ik niet verder deze meld This extension has been unpublished for the following reason:

lvda
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Bezoeker
  • Bezoeker
03 mei 2015 19:03 #7579 door Gast
Beantwoord door Gast in topic lof article show
Heb even gekeken, het is lastig te testen, maar het lijkt erop alsof de Javascript van lof article show in conflict komt met Mootools.

De volgende foutmelding zorgt ervoor dat de artikelen niet worden ingeladen:
Code:
[Error] TypeError: undefined is not an object (evaluating 'this.fxItems[index].cancel') fxStart (jscript.js, line 267) (anonymous function) (mootools-core.js, line 38) next (jscript.js, line 288) (anonymous function) (mootools-core.js, line 38) (anonymous function) (mootools-core.js, line 21)

Weet je of je Mootools gebruikt op de website? Als lof article show een mogelijkheid heeft om Mootools uit te schakelen zou je dat kunnen proberen.

Je kan ook testen door met deze plugin Mootools uit te schakelen .
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Bezoeker
  • Bezoeker
03 mei 2015 19:03 #7580 door Gast
Beantwoord door Gast in topic lof article show
Dan zit het probleem waarschijnlijk dieper dan enkel dit conflict en is het niet zo even op te lossen. Zou me goed kunnen voorstellen dat dit ook de rede is geweest dat de extensie inmiddels niet meer te vinden is in de Joomla Extension Directory.

Wie weet is er een goed alternatief te vinden in de JED? Wat wil je bereiken met de module?
Onderwerp is gesloten.
  • renem
  • Bezoeker
  • Bezoeker
03 mei 2015 19:03 #7581 door renem
Beantwoord door renem in topic lof article show
Dit is natuurlijk niet wat je wilt....maar sliders (carousel) zijn een slecht idee voor je website! Zoek er maar eens op in Google. www.velir.com/blog/index.php/2014/04/18/...-to-feature-content/
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena