JCH optimize

  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
25 mei 2015 13:20 #7277 door
JCH optimize werd gestart door
Hoi, ik maak met een paar sites gebruik van JCH Optimize.

Een paar vragen hierover,

Met grote aanpassingen of toevoegingen; de plugin eerst uitschakelen of maakt dat niet uit ?

Als je een backup maakt met Abeeba, plugin eerst de plugin uitschakelen of heeft dat ook geen invloed op de backup ?

iemand al de nieuwe versie in gebruik en welke tips kunt u meegeven. (pro versie) Ik maak nu eigenlijk alleen gebruik van de basic settings (die gaan nu vrijwel automatisch. Ik merkt wel dat op de maximum setting de site wat "springerig" wordt , het verschil in premium en deluxe is minimaal bij mij. Op average de site van 6 seconden naar 3 seconden gekregen, en eigenlijk alleen op basic settings. Vandaar de vraag naar tips van gebruikers die er wat meer ervaring mee hebben.

De oude tutorials op het web gaan niet meer allemaal op daar de plugin veranderd is.
Onderwerp is gesloten.
  • renem
  • Bezoeker
  • Bezoeker
25 mei 2015 13:20 #7278 door renem
Beantwoord door renem in topic JCH optimize
De plugin heeft alleen invloed op de "output". Niet op de bronbestanden zelf dus. Backup kan je dus gewoon maken.

Als je tevreden bent met basic mooi blijven gebruiken. Hoe meer je gebruikt hoe lastiger het wordt. Vooral met scripts moet je uitkijken en alles zorgvuldig testen. (formvalidatie ed)
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
25 mei 2015 13:20 #7279 door
Beantwoord door in topic JCH optimize
Dank je, dit bevestigd mijn vermoedens.. Ik heb de sites ook uit handen gegeven, dus is je reply helemaal top. Ik laat het ook zo..ze zijn lekker rap zo. Onnodig om nog meer te pielen als het niet om mijn eigen site gaat voor maximaal 1 -1,5 seconde winst.

Met een slider en grote images erop is rond de 3 seconde een acceptabele snelheid.

Dank je.
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena