hulp bij easyblog

  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
06 jul 2015 10:18 #6767 door
hulp bij easyblog werd gestart door
Ik wil op een website ( www.houseofrespect.nl ) de instelling maken dat de blogberichten goed gedeeld worden op FB (samen met een afbeelding) maar het wil niet lukken. Ik heb contact gehad met de makers van de extensie maar die kan ik geen toegang geven tot FB (developers) omdat ze inloggen vanuit verre oorden en dat wordt geblokkeerd door FB.

Heeft iemand ervaring met het deze van blogberichten met deze extensie easyblog die mee wil kijken wat er mogelijk niet goed staat ingesteld?
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
06 jul 2015 10:18 #6768 door Leen
Beantwoord door Leen in topic hulp bij easyblog
Ik heb geen ervaring maar is het misschien zoiets als hier staat omschreven of bedoel je iets anders
stackideas.com/docs/easyblog/administrat...facebook-autoposting

lvda
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
06 jul 2015 10:18 #6769 door
Beantwoord door in topic hulp bij easyblog
Kan je precies uitleggen wat er niet goed gaat ? "Het gaat niet goed" kan zoveel zijn dat we niet gericht kunnen zoeken naar een oplossing.
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
06 jul 2015 10:18 #6770 door
Beantwoord door in topic hulp bij easyblog
Facebook gebruikt de tag og:image die je op de pagina kan plaatsen om te bepalen welke foto er gedeeld moet worden. Het plaatje dat je wilt gebruiken om te delen moet specifiek zijn aangegeven als og:image. Geef je meerdere afbeeldingen op dan gaat Facebook er willekeurig een uitkiezen.

Via de Facebook Object Debugger kan je dit voor de betreffende pagina bekijken.

Bekijk ik de house of respect homepagina bijvoorbeeld dan zie je een hele lijst met og:images in de debugger . Dat komt omdat als je in de broncode kijkt van de homepagina je het volgende aantreft:
[HTML]
<meta property="og:image" content=" www.houseofrespect.nl/images/artiest-van...aretha-frankln.png"/ >
<meta property="og:image" content=" www.houseofrespect.nl/images/NIEUWE_SITE...spect-70-jaren.jpg"/ >
<meta property="og:image" content=" www.houseofrespect.nl/images/module_onde...t-huis-respect.png"/ >
<meta property="og:image" content=" www.houseofrespect.nl/images/module_onder/SENA.png"/ >
<meta property="og:image" content=" www.houseofrespect.nl/images/module_onder/Buma-Stemra.png"/ >
<meta property="og:image" content=" www.houseofrespect.nl/images/module_onde...OMANvormgeving.png"/ >
[/HTML]

Het lijkt er op alsof deze handmatig in de template geplakt zijn, want ik kom dat op meerdere pagina's tegen.
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Weet soms dingen
Meer
06 jul 2015 10:18 #6771 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic hulp bij easyblog
Kan het topic dan op opgelost?
Als extensie voor OG zou Phoca Open Graph of Crex Open Graph kunnen gebruiken.

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena