Ongewilde content

  • Gast
  • Bezoeker
  • Bezoeker
16 jul 2015 13:56 #6605 door Gast
Ongewilde content werd gestart door Gast
Hallo, sinds kort krijg ik dagelijks een aantal automatische artikelen in mijn inhoud. Wat is de beste manier om uit te vinden welk component/plugin/module dit veroorzaakt? Ik ben al een tijdje bezig maar kan het niet vinden. De content bestaat uit 99% Vimeo video's. Heeft iemand dit al eens gehad..?
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Bezoeker
  • Bezoeker
16 jul 2015 13:56 #6606 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Ongewilde content

drrob;122608 schreef : Hallo, sinds kort krijg ik dagelijks een aantal automatische artikelen in mijn inhoud. Wat is de beste manier om uit te vinden welk component/plugin/module dit veroorzaakt? Ik ben al een tijdje bezig maar kan het niet vinden. De content bestaat uit 99% Vimeo video's. Heeft iemand dit al eens gehad..?


Gebruik je de laatste versie Joomla? Gebruik je een component of plugin om in te loggen?
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Weet soms dingen
Meer
16 jul 2015 13:56 #6607 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Ongewilde content
Welke extensies heb je geïnstalleerd en zijn deze allemaal ook bijgewerkt?

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
Meer
16 jul 2015 13:56 #6608 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Ongewilde content
Misschien heb je een link naar de site en een voorbeeld van welke artikelen dan 'spontaan' verschijnen?

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Bezoeker
  • Bezoeker
16 jul 2015 13:56 #6609 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Ongewilde content
Je kan in het betreffende artikel toch zien wat het genereert?
Misschien een plugin die daar aan staat met een standaard verwijzing naar buiten?
Het lijkt erop dat er een plugin aan staat.
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena